Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp ! Hvilket CRM system er bedst, el. skal jeg overhovedet bruge et endnu ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kastrup, København
Tilmeldt 5. Feb 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer !

Vi står her og debattere med os selv, om vi skal have et CRM system (endnu vel og mærke), vi kommer til at have produkter/service, som hhv. kan betales up-front og det andet kommer til at være på månedlig abonnements basis.

Der kommer til at være 4 sælgere, samt en salgschef som holder styr på det hele.

Salgchefen kommer muligvis også til at lave salg.

Vi regner med at det første kvartal at lave cirka 40 salg totalt pr. måned.

er det derfor nødvendigt at have et CRM system endnu ? Kan det klares old-school uden at komme ind i nogle faldgruber ?

Kom gerne med råd, erfaring og hvad i kan anbefale af diverse crm-systemer. Helst billigt (næsten gratis) og utroligt simpelt !

Mange tak til alle ! =D

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 20:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Prøv at kigge på podio.com. Det ser rigtig fint ud!

Fra Kastrup, København
Tilmeldt 5. Feb 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 20:46

Tak for det. Har set på dem. Det ser rigtig fint ud, men prisen er måske lige overkanten for hvad man for ekstra med de 44$ kontra gratis versionen.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 19:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis du ud af 40 salg . - 4 sælgere som alle skal have løn synes at 40 USDhttps://company.podio.com/pricing er meget....

Så synes jeg om du seriøst vil drive din virksomhed ? Det er 200,- pr. måned for en 5 brugers CRM Løsning... Seriøst men give me break!!!! 

Du kan jo også vælge at benytte Podio gratis - som vi gør, hvis du ikke har brug for udvidet funktionalitet?

Hvis vi antager en salgschef, 4 sælgere på 40 salg, det er snit 8 salg/cases pr. mand...

Hvis jeg bare er flink så regner vi løn incl. provison x 5 mand = 100.000,- . ( nej jeg har ikke beregnet sociale omkostninger des lige ) ... 

Så snakker vi pr. salg minimum 2500,- i DB bare for at dække dine lønninger? Og hvis 200,- ud af 100.000,- er meget, så skulle du måske revurdere konceptet.. Sorry - jeg er bare bund ærlig!

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 19:43

Jeg vil anbefale at starte op med regneark, gule sedler eller hvad der nu virker for dig.

Og få dig et crm-system når ovenstående rent faktisk begynder at give problemer.

Til den tid er følgende systemer som jeg har erfaring med meget anbefalelsesværdige:

Request Tracker (gratis opensource)

webCRM (koster knaster, som jeg ser det rimelig dyrt...). Det var en meget stor byrde for mig at bære min egen brugers licens samt mine to medarbejdere. Til gengæld var det rart med den tryghed der var i at have et firma i ryggen der tager vare på ens data. En væsentlig ulempe er at man ikke kan tilpasse systemet på andre måder end lige det firmaet har tænkt på. Dette gælder for alle de dersens hostede løsninger. Det kan godt være de har en api, det kan også godt være de har avanceret import-funktionalitet m.v., - men leverandørerne er aldrig oppe på beatet mht brugernes ønsker, - medmindre man hedder coca-cola.

Og så har jeg vidst ikke prøvet andre systemer, men jeg tror også at channelcrm er ret godt.

Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:46

Google Sites kan faktisk også benyttes som CRM med lidt tilpasninger - og så er det gratis Smile

Tilmeldt 20. Apr 06
Indlæg ialt: 54
Fra  ChannelCRM A/S Skrevet kl. 10:35

Hej Hasan

Mere 300 virksomheder har anskaffet CRM fra ChannelCRM. Det 100% gratis for enkeltbrugere. Start med 1 bruger og find ud af om det passer til din virksomhed. Der er fuld integration til Office pakken. Med brevfletning i Word og Outlook. Vi kan koble op til NNMarkedsdata, med henblik på at vaske data og masse importere firmaer. Endvidere integration til C5, Navision of E-conomic.

Du skal være velkommen for en dialog om dine muligheder.

Søren Rasmussen

Partner ChannelCRM A/S

Tilmeldt 10. Aug 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 22:57

Web-Regnskab.dk - Online Regnskabsprogram kun 49 kr./md - Ubegrænset antal bilag!

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 23:16
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)