Hvordan skaber man trafik og brugere - trend sales. . Dk
Tilmeldt 31. Aug 07
website
Skrevet
17-10-2011 kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Jeg er næsten færdig med programmere en site, hvor man kan købe sælge modetøj osv. Hvordan synes i jeg ska launche den ? Hvordan kan jeg gøre den hurtig kendt ?
Svar
¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har ** Skriv pm
Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Overvej at lave et tilbud på groupon og sweetdeal. Det giver ikke overskud , men hvis du er heldig, så vender kunderne tilbage - og betaler fuld pris!
Svar
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Tilmeldt 24. Jun 07
Overvej at lave et tilbud på groupon og sweetdeal. Det giver ikke overskud, men hvis du er heldig, så vender kunderne tilbage - og betaler fuld pris!
Er det ik lidt svært, når siden formidler køb og salg af modetøj?
Svar
Tilmeldt 24. Jun 07
Du har forhåbentlig ik kaldt dit site trend sales.dk? Eller bare noget, som ligger tæt op af det?
Eneste måde at gøre det på, er at være tålmodig, og få siden brandet. Det tager ufattelig lang tid! Blot se, hvor længe www.rebuy.dk har taget om, at nå den størrelse siden har idag...
Jo flere annoncer du har, des flere besøgende og brugere får du automatisk. Så du skal ud og fiske sælgere i markedet hos dine konkurrenter!
Svar
Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Overvej at lave et tilbud på groupon og sweetdeal. Det giver ikke overskud , men hvis du er heldig, så vender kunderne tilbage - og betaler fuld pris!
Er det ik lidt svært, når siden formidler køb og salg af modetøj?
Ah sorry! Troede det var en webshop med salg af modetøj!
Svar
Tilmeldt 24. Jun 07
Ah sorry! Troede det var en webshop med salg af modetøj!
Jeg opdagede det kun pga overskriften ;D
Svar