Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode ideer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej prøver lige igen.

Jeg har 2 helt perfekte idder eller opfindelser.

den ene er noget legetøj til institutioner som gør at børn kan udvikle deres motorik samt hjerne.

den anden ide er noget til stomi patienter hvor jeg faktisk allerede har en lille aftale med en overlæge på en dansk stomiklinik om at såfremt jeg kan udvikle et produkt de mener er bedre end det de har vil de gerne købe det og det har jeg faktisk altså en bedre og billigere ide.

men jeg mangler penge til at komme igang med disse 2 ideer jeg har 0 kroner og søger en partner eller noget som har økonomien i orden og som har lyst til at høre mere.

jeg vil gerne kontaktes på bokaj1@msn.com med spørgsmål da jeg syntes mail systemet herinde er lidt underligt.

venlig hilsen jakob

Fra København
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 137
Fra  Contimist Skrevet kl. 11:00
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 11:07

Hej Jakob

Vi har et Crowd funding koncept du kan tage i brug hvis du ønsker, som vi kalder Crowd-Raising, men også et Self-Raising koncept. Begge koncepter kræver dog en indsats, så selvom vi hjælper dig igennem vores netværk skal du smide noget tid i det?

Tommy

Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 11:27

Du kan evt. kontakte en producent og lave et sammenarbejde med dem. Så kan det være de er interesseret i at investere i projektet :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:40

0 kroner ? man har altid lidt penge man kan spare penge flyttet i mindre bolig eller tage et lille bijob  for som iværksættere ligger man sit liv efter det skal lykkes og kan ikke sige at andre skal ligge 100% penge 

vis andre skal ligge alt bliver det svært at overbevis andre da du ikke virker helt motiveret til at det skal lykkes for enhver pris

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 11:40

Hej Jakob,

Du kan også prøve at lægge dine ideer op på den danske crowdfunding-portal, Booomerang.dk.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)