Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udbred iværksætterånden

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 17-04-2007 13:13:03 Forfatter: pbtryk.dk Jeg ville egentlig gerne nå dem, der gerne vil være iværksættere, men ikke har fantasi til at forestille sig, at det kan lade sig gøre...

Hvis man ikke har fantasi til at blive iværksætter, vil man så kunne klare sig som iværksætter?

Har du hørt fra dem, som har stemt nr. 1? For så er der da nogle muligheder i at vi kan realisere nogle tanker i fællesskab. Jeg vil gerne deltage, men ønsker at tage udgangspunkt i den lokale indsats i samarbejde med lokale partnere. Evt. via LDIF, som præsenteret ovenfor.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:39
Hvis ideen bliver gennemarbejdet, og hvis der bliver gjort noget for at måle og sikre succes, vil det muligvis kunne lade sig gøre at rejse fondsmidler til at gennemføre et pilotprojekt.

Hvis der viser sig grundlag for en ordentlig organisation omkring det, vil jeg gerne medvirke på den bane (men jeg er ikke potentiel projektleder) - ligesom jeg naturligvis gerne vil ud og møde skolelever i mit område.

mvh Hans

Fra Thisted
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 18:11

Hej!

Jeg er en dreng på 13 år, som går på en almindelig folkeskole.

Jeg syntes det er en fed ide du har med at udbrede iværksætterånden blandt elever på skoler rundt omkring.

Jeg oplever tit, at der er en indstilling mange steder, som går på, at man nærmest ikke kan lave andet end et almindeligt kontor job kl. 9-16. Og at iværksætteri er noget farligt noget, som man skal holde fingrene fra.

Selvfølgelig er der en større risiko ved at oprette sit eget firma, i stedet for bare at sidde i et almindeligt job, men jeg syntes at alle skal kunne se mulighederne ved det, helt ned i folkeskolen, hvor mange etablerer deres drømme om fremtiden..... Jeg vil gerne hjælpe til, da jeg betragter det lidt som en fordel at jeg er i den alder, som ideen henvender sig til. Jeg kan dog ikke hjælpe til med at skyde penge ind i foretagendet, så langt rækker min opsparing vist ikke.... Hvis ideen bliver til noget vil jeg helt klart gerne være med til at hjælpe!

Med venlig hilsen

Jakob Torrild Hansen

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)