Her er en videreudviklet form igennem en idékonkurrence kaldet Kort&Godt. For ganske få penge, genereres en stor pulje til vinderen af den samlede konkurrence. Du har rettigheden til dit vinderdesign, men oveni hatten modtager du massiv markedsføring af dit site/blog, dvs. flere besøgende eller kunder om man vil. Bold.dk er eksempelvis også med i konkurrencen lige nu. Dvs. at brugere fra Bold.dk som er direkte dine kunder også ser din blog uden at i er konkurrende... Læs videre her via linket fra forsiden: http://www.kortoggodt.info
Tak fordi I har stemt - det er lidt svært og vælge.
Har heldigvis følelsen af at jeg sidder med et luksusproblem, så det er bare at vælge.
PS. Hvis i synes et af logoerne havde været en klar vinder, hvis der blev ændret lidt hist og her - så sig det endelig. Det gælder alt fra farver til slette nogle elementer.
Jeg har givet 3 af dem karakter, men det er den sidste (nr. 8), der er min helt klare favorit. Den er mest harmonisk og mest intelligent efter min smag.
Dbh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.