Som overskriften siger, så får jeg fejlen "RSS-fejl: WP HTTP Error: For mange viderestillinger" I mit Wordpress kontrolpanel på www.aebletaerte.dk og jeg kan ikke finde ud af hvad der er gået galt eller hvad det vil betyde for min side.
jeg synes din rss virker fint dog driller det også med min strip side den siger i google chrom fejl . din side rss her, den siger det samme som min side siger i google chrom http://www.aebletaerte.dk/rss
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Som overskriften siger, så får jeg fejlen "RSS-fejl: WP HTTP Error: For mange viderestillinger" I mit Wordpress kontrolpanel på www.aebletaerte.dk og jeg kan ikke finde ud af hvad der er gået galt eller hvad det vil betyde for min side.
Er der nogen her, der kan hjælpe?
Hi Teresa,
we would like to take a look at this and fix it for you for free
Please send us an e-mail so we have your contact information and we'll send you a link to an NDA,
and then you could send us the login information and we will take care of it for you
Det er en besked der står inde i mit wordpress kontrolpanel, så det er ikke fordi mit feed ikke virker.
Jeg bruger det wordpress plugin, som hedder cbnet Ping Optimizer 2.3.3.
Phillip: Thanks, but I need to know how to solve the problem myself because I have found out that the problem is occurring on more than one website i own.
Phillip: Thanks, but I need to know how to solve the problem myself because I have found out that the problem is occurring on more than one website i own.
Hi Therese
We have no problem sharing findings ;)
let me know if you want us to take a look (we use screen capture programs like jing so can show you how to fix it :)