Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stadig Numero Uno på Google

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :
For 5. uge i træk ligger jeg nummer 1 på Google når du søger på "MLM" - det er da for cool - ikke mindst i denne uge, hvor søgeresultatet har titlen "Valg af Network Marketing selskab" - og mit navn lige bagefter ;-)

Det er da i den grad cool når nu jeg er involveret indenfor Network Marketing eller MLM, som det også hedder (jeg hælder nu stadig mest til ´Network Marketing´ - synes det klinger bedre, beskriver branchen meget bedre...).

"Klap dig selv på skuldren" hører jeg Jokeren rappe...

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:38

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:53
Hos mig er det nu også amino der ligger i top :)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:03
Faktisk kan jeg slet ikke finde den side du omtaler med søgeordet mlm eller MLM...

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 00:48
Det er ganske rigtigt link til Network Marketing delen på Amino... men i søgeresultatet står mit navn koblet sammen med resultatet - ergo eksponering - i selve gruppen som linkes til på AMINO er jeg ret aktivt, ergo end stor sandsynlighed for at mine indlæg læses. Emnet som jeg referere til i indlægget var der i eftermiddag, men nu giver den et andet resultat - dog stadig med mit navn linket sammen med det.

Har påpeget før i jante-tæskeren at jeg får gode placeringer hvor mit navn indgår - på baggrund af Amino

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)