Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd og tips til affiliate side søges!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er ny indenfor affiliate marketing og har for kun få dage siden fået stablet min egen side på benene! Siden kan findes her: www.kurvtilcyklen.dk

Siden beskæftiger sig med cykelkurve i forskellige varianter. Jeg har opsat det på en måde således at der er en mindre intern linkstruktur på siden for at styrke troværdigheden. Kunden klikker altså på en cykelkurv og kommer derefter til en produktside som jeg har lavet og derefter kan kunden klikke sig videre til forhandleren!

Jeg håber på at kunne få lidt råd til forbedringer og evt. et par tips til at optimere siden i forhold til søgemaskiner

Tror de af jer der beskæftiger sig med affiliate marketing, at det i det hele taget er en holdbar idé med cykelkurve?

Håber på at få lidt hjælp og gode råd!

- Steffen

Tilmeldt 8. Jun 11
Skrevet kl. 17:36
Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 17:40

Har du testet hvor tit der egentlig bliver googlet cykelkurve? Jeg har ikke tjekket, men min umiddelbare formodning ville være at det ikke sker så tit - uden dog at vide det.

Det at du har lavet en subside til de enkelte kategorier synes jeg slet ikke er så dårlig en ide.

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Skovlunde
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 17:52

Jeg er personligt også ret spændt på hvad det kan give af sig at have en hjemmeside om cykelkurve

Synes umiddelbart din side virker ganske fornuftig, og sikker på den nok konvertere en del bedre end min. Jeg må vist snart se om jeg kan få gjort lidt mere ud af min Stick out tongue

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:58

Synes bestemt der mangler noget tekst om cykelkurve.

Synes ikke temaet henvender sig til cykelkurve. Mere fest og faver..

Men ellers held og lykke.

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 17:59

Lars :

Har du testet hvor tit der egentlig bliver googlet cykelkurve? Jeg har ikke tjekket, men min umiddelbare formodning ville være at det ikke sker så tit - uden dog at vide det.

Ca. 390 gange pr. måned 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 18:16

JesperG:

Lidt off topic, men hvilke tools er gode til at slå sådan noget op med.... altså hvor mange gange et søgeord bliver slået op...

Er ikke meget ind i SEO m.m., men fik da lige en ide da jeg så JesperG svar...

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 8. Jun 11
Skrevet kl. 18:58

Som JesperG skriver; 390 gange månedligt ifølge adwords. 

@AngryBirds

Det vil jeg tage til eftertragtning. Jeg har også en plan om at der skal lidt mere tekst på siden, men det bliver nok lidt svært at skrive en længere roman om cykelkurve. :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:06

JesperG:

Er det mon nok? Jeg har ladet mig fortælle at der skal over 1000 til før det kan betale sig, for produkter i den prisklasse.

Men god ide. Det gælder jo om at finde en niche, og det har du gjort :-)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:13

DRIV3N:
Det vil jeg tage til eftertragtning. Jeg har også en plan om at der skal lidt mere tekst på siden, men det bliver nok lidt svært at skrive en længere roman om cykelkurve. :) 

Bestemt ikke :) Man kan skrive om alt :) og husk at includere en masse keywords..

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)