Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Holder I gang innovationen? Hvordan?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. May 07
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med Jer

Hvordan holder I gang i innovationen, nytænkningen, udviklingen eller hvad I nu kalder det i Jeres forretning? Er det noget i gør som en del af hverdagen? Afholder i møder eller andre events for at holde gang i processen? Eller gør i noget helt andet?

Ser freem til at høre fra Jer.

Hilsen

André

Gør I noget specielt for at holde gang i innovationsprocessen?

  • Nej, detgør vi ikke? (33,3%)
  • Ja, vi tillader alle at bruge mindst 1 time ugentligt på nye tanker og initiativer? (33,3%)
  • Ja, vi afholder møder/events hver måned (0%)
  • Ja, vi afholder møder/events hvert kvartal (0%)
  • Ja, vi afholder møder/events hvert år (0%)
  • Vi gør noget andet (som vi lige skriver et indlæg om :-)) (33,3%)
  • Totalt antal stemmer: 3
Fra Søborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi prøver at gøre det til en naturlig del af hverdagen. Dvs. skaber en kultur hvor det er tilladt og påskønnet at præsentere vilde ideer. Vi ved udemærket godt at 90-99% af dem ikke burde gennemføres men det er vigtigt fordi det kræves for at de sidste ideer kommer frem. Jeg går personligt forrest ved at ofte at tænke højt sådan at folk ved at jeg også en gang i mellem får dårlige ideer så er de ikke bange for at præsentere deres. Til sidst vil jeg opfordre folk til at have bred viden. Du vil blive overasket hvor tit folk i andre brancher eller discipliner har fundet en løsning til dit problem og det gør det meget lettere og finde gode løsninger.

Prøv en gratis personlighedstest på coreprofile.com

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)