Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har brug for din mening til nyt design af webshop

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 6. Aug 08
Indlæg ialt: 35
Fra  Gentlemen´s Bazaar Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter 3 år med samme design på webshoppen Gentlemens Bazaar, har vi fået lavet et totalt nyt design.

Vi vil gerne have jeres skarpe øje til at vurdere, design, brugervenlighed, tekster ..... og hvordan I opfatter  produkterne ved første øjekast. Kom gerne med gode råd og ideér.

God søndag til jer alle.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jim!

Jeres side ser yderst professionel ud, overskueligheden er der! 
Jeg er måske en lille smule bange for at jeres facebook-knap bliver overset - Kunne den måske komme på forsiden?


Ellers synes jeg ikke der er meget at brokke sig over.
Jeg synes det er super dejligt med så meget beskrivende tekst - Det skaber troværdighed og jeg føler mig godt tilpas! ;-)

4/5!

Forsat god dag!

Venligst Ebbe Hansen. 

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jim,

Tillykke med det nye design. Det er rart med en shop der ikke ved første øjekast springer i øjnene som en standardshop-løsning! Jeg synes at farvetemaet er godt og indbydende, det udstråler eksklusivitet.

På forsiden var min første tanke at teksterne desværre ser ødelagte ud, det er især tydeligt på "klassisk barbering", "Nyhed" og "Udsalg". Faktisk alle grafiske tekster når man kigger efter. Det ødelægger helhedsindtrykket.

Derudover virker det lidt som om at den der har arbejdet med designet har tabt begejstringen lidt undervejs på vej ned af forsiden:

Det øverste billede er flot!

2. række er stadig stilig, selvom det venstre billede forvirrer mig lidt.
Jeg skulle køre musen henover både nyhed og barbergrejet for at sikre mig, at der var tale som samme link. Jeg tror muligvis at jeg ville have ført blokken bag nyhed helt over til højre side, eventuelt med en høj gennemsigtighed, for på den måde at binde det sammen.

3. række virker lidt som om nu skulle det bare med.
Teksten kommer ikke rigtig til sin ret og forsvinder lidt i alle de andre indtryk der er på siden, så første øjekast viser "bare" 5 indrammede produkter.

Derefter kommer der lidt styr på sagerne igen og selvom footeren, inklusiv formular virker lidt fladt i forhold til resten af designet, så gør den hvad den skal.

På undersiderne er "Leverandør" næsten konstakt aktiv / markeret uanset hvor man befinder sig henne i navigationen. Men ellers er det flot og stilrent.

Når man kommer til at skulle indtaste sin adresse i indkøbskurven, så er "Faktureringsinformation" stavet forkert.

Men alt i alt en rigtig flot side synes jeg.

Jeg håber du kan bruge det.

Med venlig hilsen

Tommy

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Teksterne

Gode lange tekster dog mangler du forklare når du laver en side , hvad mener du med = perfekt barbering , klassisk barbering , grævlingehår 

Der er flere andre ord du ligger ind på siden , men du mangler at forklare hvad du mener med det , derved kan udbygge siden men masser undersider der forklare dine ord , man kan jo ikke skrive et ord , som næsten ingen kender især og ikke forklare hvad det betyder ,

når der er brugt alle disse fagudtryk i teksten burde der laves en ordbog på siden , der hver gang et udtryk der kræver lige en underbyggene forklaring for os almendige mennesker 

Dette gør du ved , hver gang et fag udtryk nævnes linker du hen til en side , der omhandler dette ord og den siden starter med h1 , derved få du en bedre der forklare ordene bedre og flere resultater i det organiske søgeresultat  .

Du virker som en fagmand med disse tekster , derved tror jeg du virkeligt kan få denne side meget langt, vis forklare endnu bedre.

Jeg kender ikke dette her cms systemet om  der kan installeres wordpress på dette her let og linke interne imellem den og web shoppen eller om der andre muligheder i at forklare alle disse ord

Hvad er overskrifter 

Det er h1 som giver en overskrift på en siden og gør en side , mere overskuelig , husk undertitler på en side h2 h3 h4 der deler vigtigheden op på en side.

Billeder 

Der er ikke givet titler og tags i billederne , dette hjælper dig med at få billederne i google billedet søgning kan give ret meget mere end man forventer.

kontaktsiden

Er en stor fordel at have du ligger dog standard i fodnoten , fordele ved en sådan side er mange du kan ligge flere info der, lidt flere fakta 

Navn adresses , kontakt tidspunkt telefon , kontakt formular og gerne et lille bitte billedet der viser jeres tema ud ad til måske 2 korte linjer hvem er du .

Tillykke

I alt et vellykket side der bager præg af en viden der næsten er for stor da man , da mig som ikke fagmand , nok må ringe en del gange før jeg forstår dig, dog ved alle de ting ikke forstår og det der er gjort ved siden , kan jeg ikke lade være at tænke vis jeg sider om aften og kigger på din siden ringer jeg ikke og men jeg tænker, jeg gør det næste dag , men tænkt der glemte jeg det og leder rundt hvor var nu den super gode side , derved tabes der kunder ved ikke at gå i dybben med at forklare siden 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jim,

Rigtig fint design. Det der lige falder mig i øjne er hvorfor der er "underline" på alle links, synes ikke det fungerer optimalt når der er en baggrund på (eks. i topmenuen).

Derudover ville jeg personligt gøre "NYHED" og "UDSALG" teksterne mindre, synes de bliver for store.

Bunden med nyhedsbrev m.m. synes jeg godt der kunne arbejdes lidt på. Eks. bedre integration af de to billeder "Nettjek" og "Børsen".

Mvh

Ivan

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jim.

Lidt feedback (en smule overlap med ting, som allerede er skrevet).

1) Super lækker side

2) "Gentleman's bazar på Facebook" midt på alle jeres kategorisider er anmassende og rykker det vigtigste (jeres produkter) for langt ned.

3) Jeres "Favicon" (den lille grafik på 16x16px til browseren) er en standard Google favicon?

4) Hvorfor er prisen venstrestillet på kategorisiderne?

5) Hvorfor er det kun nogle af produkterne, som kan bedømmes? - Jeg har tjekket cirka 10 produkter, cirka 5 har bedøm funktionen, de andre 5 har ikke.

6) Hvorfor har I lagt diverse info om rådgivning mm. i en PDF?

7) Det holder vist i retten at lade gavekort udløbe efter 1 år

Det var vist alt :o)

Mvh Troels.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en meget pæn webshop I har fået lavet. Dog synes jeg det er enormt synd, at designeren har mistet pusten da han skulle lave de sidste detaljer. Der er mange steder hvor finishen godt kunne have været bedre:

Skriften på jeres billeder på forsiden står meget kantet.

Menuen i toppen eller bunden står ikke i midten vertikalt.

Teksten til nyhedsbrev formularen blender i med baggrunden, og ok-knappen er alt for lille.

Børsen banneret er meget utydeligt.

Dankort logoet har ikke samme højde som de andre kort

Er det bevist at købsknappen samt produktinfo på produktsiderne er under fold, og har samme farve som alle andre knapper? 

Er det nødvendig er have både et varenummer og et produktvarenummer?

Indkøbskurven kunne godt gøres meget mere tydelig, ide intet siger at man har tilføjet et produkt, og selve kurv ikonet, falder meget i med baggrunden.

Der er alt alt alt for mange felter i betalingsflowet. Slet ca. halvdelen.

Det er meget svært at finde ud af hvad fragten bliver, da den ikke bliver regnet ud undervejs.

 

Ellers vil jeg sige at I er rigtig godt på vej.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 133
Fra  D Graphics Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jim,

Har ikke læst ovenstående kommentarer, så undskylder hvis der skulle være gentagelser!

Lækker design linie først og fremmest. Jeg kunne dog godt tænke mig, den blev mere gennemført i form af (Kun forside): 

- Ændring af font i menu (Times new roman eller lign.) Det holder en mere klassisk stil i forhold til resten af designet.

- Rettelser på div. px fejl i billeder(primært teksterne på billederne)

- Kør footer bagg. helt i bund.

- "Aktuelle Bestsellers"(Forside) udnyt den store plads med mere tekst, ikon, billede eller lign.

Ellers nogle dejlige farver og generelt en fremragende linie gennem hele sitet

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jim

Sikke et lækkert design! Virkelig eksklusivt og indbydende. Der er meget information på forsiden, men jeg synes stadig, at det virker overskueligt at navigere rundt på sitet. Dog tror jeg godt I kunne samle noget af informationen nederst - nyhed, blog, udsalg, grooming tips. Det kan måske godt blive lidt forvirrende at finde ud af, hvor I helst vil have at man klikker sig hen.

På siden hvor man tilmelder sig nyhedsbrevet kunne jeg ikke finde tilmeldingsformularen, før det gik op for mig, at det er den, som ligger i footeren. Den underside indeholder meget lidt tekst og så bare en masse white space, så det ser lidt du som om der mangler noget. Måske man kunne implementere tilmeldingsformularen på selve siden og ikke kun i footeren i det her tilfælde. Eller også kunne I fjerne de to venstre-bokse med "Vi tilbyder" og "Agenturer".

Profil-siden forvirrede mig lidt. Jeg havde forventet at se en side, hvor man kunne oprette en brugerprofil eller lignende. Måske jeg har taget skade af de mange sociale medier, som opfordrer til at man opretter en profil Smile Jeg ved ikke om I kunne kalde siden noget andet...

Skriften på siderne er en smule lysegrå, så det kan godt blive lidt svært at læse. I kunne evt. overveje at gøre den lidt mere mørkegrå. I kunne måske også overveje at lave logoerne i bunden til links, selvom man selvfølgelig ikke ønsker at få folk væk fra sitet Smile

En sidste ting - jeres favicon (det lille ikon som står ved siden af URL'en) er et Google-ikon. Det går jeg ikke ud fra er meningen...

Held og lykke med shoppen!

Mvh,

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra Geneve
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Har hurtigt skannet udvalgte tekster igennem. Hvor er I gode! Der er enkelte slåfejl og indenfor skal flere steder være i to ord ... men det er fluekneppedetaljer! Det er en superlækker side, som jeg gerne anbefaler til alle mændene i min omgangskreds - og jeg kan allerede nu se, at flere julegaveindkøb er i hus.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)