Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan - Hårdt arbejde hjælper trods alt.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael S. Nielsen:

"All good things come to those who wait", som de siger på engelsk!

Ikke at jeg er religiøs men:

Matthew 20:16: "So the last will be first, and the first will be last."

Super cool profilbillede, Michael, det køber jeg sgu (jeg er selv lidt af en skabs-cowboy) :-).

Jeg er dog ikke helt med på, hvad der menes med dit citat.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 98
Fra  Absalon Skrevet kl. 21:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

TT Tekstforfatter:

Suoer cool profilbillede, Michael, det køber jeg sgu (jeg er selv lidt af en skabs-cowboy) :-).

Jeg er dog ikke helt med på, hvad der menes med dit citat.

Tak!

Synes bare det passer meget godt med det meste på nettet og SEO. De der skynder sig med en hurtig løsning får måske nogle hurtige resultater og kommer først i køen. De ender bare til sidste bagerst i køen, når de grundige og standhaftige kører det lange seje træk. 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:09

Sasa Kovacevic:
Men hvor meget kræver det før jeg også kan få det på selve søge ordet twilight uden danmark? Det ligger jeg også nr. 1 på.

Det vil komme på et tidspunkt, hvis du kan holde placeringen -

du har dog et problem med domænenavnet, da det ikke indeholder bindestreg, hvilket gør at google ikke forbinder domænenavnet til søgningen uden "danmark" i samme høje grad - som med.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 22:17

J. Deleuran:

Sasa Kovacevic:
Men hvor meget kræver det før jeg også kan få det på selve søge ordet twilight uden danmark? Det ligger jeg også nr. 1 på.

du har dog et problem med domænenavnet, da det ikke indeholder bindestreg, hvilket gør at google ikke forbinder domænenavnet til søgningen uden "danmark" i samme høje grad - som med.

Hejsa

Ja det kan jeg godt se. Men jeg har desværre ikke evnerne til at smide et domæne mere oveni på mit webhotel.

Men lad os håbe at det kommer til at gå hurtigt :) 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 23:48

J. Deleuran:

Sasa Kovacevic:

Men ok...hvor meget ændrer det reelt? Det er vel ikke mere end at et par kvalitetslinks kan opveje det!

Sasa Kovacevic:

Hejsa

Ja det kan jeg godt se. Men jeg har desværre ikke evnerne til at smide et domæne mere oveni på mit webhotel.

Det ville heller ikke være løsningen! Løsningen er at satse endnu hårdere på dit nuværende domæne!

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 01:14

Peter1982:

J. Deleuran:

Sasa Kovacevic:

Men ok...hvor meget ændrer det reelt? Det er vel ikke mere end at et par kvalitetslinks kan opveje det!

Sasa Kovacevic:

Hejsa

Det ville heller ikke være løsningen! Løsningen er at satse endnu hårdere på dit nuværende domæne!

Det er klart at det er bedst søgemaskine-mæssig at siden hed twilight-danmark.dk, i stedet for twilightdanmark.dk. Google og de andre søgemaskiner opfatter jo bindestregen som et mellemrum, og derfor har søgemaskinerne nemmere ved at skelne ordene fra hinanden.

J. Deleuran kalder det et problem - det gør jeg ikke, eftersom jeg ved at Google har lært at skelne disse ord fra hinanden, og betydningen er minimal så længe der er backlinks nok.

Jeg tror at de sitelinks der nok skal komme, hvis du holder placeringen, og gør siden til et autoriseret site.

I al fald er det meget, meget flot klaret.

Held og lykke med siden i fremtiden Sasa.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:26

Sasa Kovacevic:
Men jeg har desværre ikke evnerne til at smide et domæne mere oveni på mit webhotel.

Ikke at det hjælper SEO-mæssigt, men hvis du gerne vil have domænet med bindestreg også, så kan du bestille det hos gratisdns og pege det over på dit nuværende domæne. Du betaler kun for domænet og eneste årlige gebyr er til dk-hostmaster.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)