Når I har klikket jer ind på siden (forhåbentlig) så vil jeg bede om endnu et klik, f.eks på Konservator under kategorier i venstre menu, og se tabelfunktion og kort.
Funktionaliteten ser ud til at være i orden. Designet er gammeldags, men den efterårs-/vinter-agtige stil er helt sikkert noget, der appelerer til målgruppen. Ganske hyggeligt, men bestemt et meget gammeldags design! :-)
Dbh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Siden er meget med udgående links ,det er ikke ideelt vis ønsker organiske trafik i stor grad, for der er sådan set næsten ingen tekst på siden.
Teksten
Det tekst der er på siden lidt sammensat linker ikke videre til undersider med dine kerne ord derved svært at ranke meget godt med dine ord .
kerne ord links struktur
Satse på nogle undersider der forklare om dine ord grundigt links på alle sider hver gang dette kerne ord nævns og den side starter med h1 i over skriften
overskrifter
Husk overskrifter på siden og underoverskrifter til unde emmeren , når der kommer mere tekst på siden også h2 h3 h4
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Det er noteret, omend jeg slet ikke er enig i din vurdering af "gammeldags" Det er vel smag og behag Siden er ikke spraglet og fancy, men det er heller ikke det det er forsøgt gjort. Mantraet omkring denne side er:
Allan, jeg fornemmer, at du blev lidt fornærmet? Jeg kan ofte godt lide "gammeldags". Det var ikke negativ kritik, bare en pointe jeg fastslog. Designmæssigt ligner det i mine øjne mere et website fra 2002. Men som jeg skrev, så tror jeg faktisk, at den "nede på jorden"-stil appelerer til målgruppen, og det er vel det vigtigste.
Men held og lykke med projektet!
Dbh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Nej...nej... Jeg er bestemt ikke fornærmet, gav bare baggrund for valget, da jeg ikke var kommet med en længere forklaring i mit indledene indlæg. Jeg kan sagtens tage negativ kritik, og dit indput var meget velkomment.