Hvad er det helt præcist, du efterlyser? Er det en ung tekstforfatter? Eller er det en, der skal have for øje at skrive til børn? :-)
Mvh Alexander
Tænkte jeg også. Men må næsten være det sidstnævnte. En tekstforfatter, som er barn, er forhåbentlig ikke "for gammeldags" :-) Det ville da i hvert fald være lidt trist.
Dbh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
En børne tekstforfatter er en som skriver til børn.
Den som vi skal bruge skal skrive noget som skal bruges i tegneserie, tegnefilm og børnetime, så det bliver svært at finde den helt rigtige og der skal nok mange igennem før vi finder lige den som passer ind i vores team.
En børne tekstforfatter er en som skriver til børn.
Den som vi skal bruge skal skrive noget som skal bruges i tegneserie, tegnefilm og børnetime, så det bliver svært at finde den helt rigtige og der skal nok mange igennem før vi finder lige den som passer ind i vores team.
Held og lykke med eftersøgningen. Forhåbentligt finder du en, der er kompetent nok til at skrive til børn, en tilsyneladende meget kompliceret målgruppe.
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.