Hej Aminoer, Nu har jeg hørt en masse tale om det her spotify.com både i medier og blandt venner. Men jeg har virkeligt svært ved at se det der er så smart og innovativt ved det? Nu har jeg se demo videoen for det og umiddelbart syntes jeg ikke det ser ud til at have flere funktioner end grooveshark.com og jeg syntes bestemt heller ikke brugervenlighed eller overskuelighed er på niveau med grooveshark. Hvad er det spoify.com kan som er så smart? Er der noget jeg har overset her? Hvorfor bliver det blæst om som det helt nye? Der findes da op til flere online service's der kan nøjagtigt det samme allerede. Eller er der virkeligt noget med det her spotify.com som jeg tydeligtvis har overst og dermed ikke kender til? Jeg ser frem til at høre jeres meninger. De bedste hilsner Mikkel Schmidt |
En af de ting der gør Spotify anderledes end Grooveshark er din samvittighed. Jeg er med på at streaming fra Grooveshark ikke er ulovligt som bruger (som det ser ud på nuværende tidspunkt), men Spotify er lovlig med aftaler før lanceringen.
Derudover er Spotifys (og Vimps) lydkvalitet en kende bedre så vidt jeg har hørt.
Og nej: jeg bruger ikke Spotify eller Vimp