Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny markedsplads sejler da fuldstændig!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Indrømmet - overskriften er skrevet for at lokke dig herind. Men der er nu lidt sandhed i sætningen.

Jeg har nemlig lancheret en qxl-lignende portal, der henvender sig til hele den maritime branche :-)

sitet hedder www.maritimeparts.com og her kan man som sælger sætte sine nye og brugte maritime dele til salg og som køber kan man browse igennem produkterne.

Vi tjener penge på reklamer og på at sælgere betaler et fast månedligt beløb for at sætte ting til salg derinde.

Vi har allerede landet de første kunder og kommer i en række prominente skibsaviser og -portaler her over den næste uges tid. 

Skulle I have lyst til at vide mere om projektet, kan I finde mine kontaktoplysninger på sitet.

Ellers vil jeg bare gerne have lidt kritik af sitet.

Forsat god dag til alle iværksættere :)

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 18:09

Her må jeg nok træde ind som talsmand for qxl og Den blå avis og sige:

"Tak for de pæne ord, det havde du ikke behøvet" 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15009
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:10

Hvordan kan du komme med så grove beskyldninger mod nogle konkurrenter, når du ik engang giver et eneste argument?

Det er direkte usmageligt, hvis du spørger mig!

PS hvordan kan i kalde jer "Eupopes leading markets place..", når i lige er startet op? En tur på Google bekræfter ganske simpelt, at flere sites overgår jer på annoncer mm!

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:57

flere sprog på alle europæiske , da satser på de største i europa det er i ikke  endnu.

seo seo so skal i satse på 

kontakt side mangeler en kontakt formular på siden

Der er nærmeste ingen tekst på siden om jer og grundigt hvad i tilbyder , vis i vil være de største bare med jeres kerne ord , kræver det en god grund tekst om jeres kerne ord 

Når tekst er der kan i lave interne struktur på , husk h1 overskrifter der og undertitlerne 

Videoer også en god ide til siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:05

Jeg forstod godt "joken", så snart jeg havde læst dit indlæg, og det er i og for sig fint nok.

Men det her med, at I kalder jer "førende", det har jeg altså også et problem med ligesom Fashion-Seller! Man ser det efterhånden ret ofte, og det er sgu bare hverken seriøst eller god stil, når der ikke er noget hold i det.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15009
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Rasmus Hoeks:

Jeg har nemlig lancheret en qxl-lignende portal, der henvender sig til hele den maritime branche :-)

Vi har allerede landet de første kunder og kommer i en række prominente skibsaviser og -portaler her over den næste uges tid. 

Ellers vil jeg bare gerne have lidt kritik af sitet.

Rasmus Hoeks:

fashionseller: Hvorvidt vi har ret til at kalde os den førende portal synes jeg ikke vi skal diskutere herinde. Smid mig en privatbesked, hvis du vil diskutere det yderligere. Sitet har eksiteret i en anden version i mere end et år og er blevet brugt af ganske mange mennesker. Så lad os please lukke den her og gøre plads til at folk kan komme med konstruktiv feedback. Tak :)

Du skriver, at du gerne vil have feedback, og når man så gør opmærksom på, at det er imod markedsføringsloven, så bliver du sur? Hvorfor vil du så have feedback?

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)