Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af domæne

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:
En ting du skal være meget opmærksom på er, at de forskellige udbydere ikke understøtter det samme.

Derfor er det netop en fordel ikke at købe domænet ved en fast udbyder, men hos en uafhængig DNS service. På den måde kan du selv styre hvor du vil pege dit domæne hen og efterfølgende finde en host der understøtter det system du vil benytte. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. May 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 12:38

Endnu en gang tak til jer alle!
For lige at samle op på det hele. Så tror jeg mit valg falder på UnoEuro, det lyder til at der er utroligt mange af jer, som har gode erfaringer med det. 
-Dog vil jeg lige have en sidste ting bekræftet. Er det rigtigt forstået, at hvis jeg køber domæne hos UnoEuro, at jeg så senere hen, hvis jeg ønsker det kan vælge et andet webhotel end UnoEuro?

Vh. Frederik 

Tilmeldt 28. Sep 07
Skrevet kl. 12:43

UnoEuro tilbyder også webhoteller men det er ikke et krav for at benytte deres DNS service. Jeg styrer størstedelen af mine domæner hos UnoEuro og har ikke noget webhotel tilknyttet (hos dem).

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 13:14

Frederik Nielsen:

Endnu en gang tak til jer alle!
For lige at samle op på det hele. Så tror jeg mit valg falder på UnoEuro, det lyder til at der er utroligt mange af jer, som har gode erfaringer med det. 
-Dog vil jeg lige have en sidste ting bekræftet. Er det rigtigt forstået, at hvis jeg køber domæne hos UnoEuro, at jeg så senere hen, hvis jeg ønsker det kan vælge et andet webhotel end UnoEuro?

Vh. Frederik 

Du kan til enhver til flytte domænet til en anden udbyder, dog skal du være opmærksom på at hvis det er et internationalt domæne som feks. .com, org eller net, så er det ikke gratis at flytte og kan først ske 60 dage efter registrering af domænet.

.dk domænet kan du til enhver til flytte og mange steder så er det gratis at flytte domænet.

.dk domæner har dog den ulempe at du  for det meste kun kan flytte dem til danske udbydere, der er ikke så mange af de store internationale hosting selvskaber som har fået godkendt deres dns til .dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. May 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 13:14

Super, tak for det :-)
-Og fortsatgoddag 

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 13:17

Tak i lige måde Smile

Tilmeldt 28. Sep 07
Skrevet kl. 13:38

Hvis du køber domænet hos UnoEuro er det ikke nødvendigt at flytte det for at bruge et andet webhotel. Du laver bare en pegning via DNS og det er gratis for alle domæner. Sådan administrerer jeg mine domæner.

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)