Hej Amino'er, Jeg har valgt at skrive herinde fordi jeg netop har lanceret min nye blog <a href="http://www.gamearea.dk" alt="Free Download of Premium Renders and Icons Pack">GameArea.dk</a>, eftersom siden er helt ny ville jeg gerne have lidt konstruktiv kritik på siden i helhed. Dette er en blogside hvor der dagligt vil komme nyt indhold til fri download der kan avendes når man sidder og leger med designing og photoshop, så er der nogle wordpress plugins der kunne være relevante for mig at benytte til dette formål, og i så fald hvilke? Jeg kan pt. ikke bestemme mig for hvad jeg kan lave af ekstra pages for at skabe noget mere side indhold, så jeg håber nogle af jer friske aminoer kan vejlede mig lidt til hvordan jeg kan få optimeret min side til at få flere besøgende samt at kunne tjene nogle lommepenge på den i form af affiliates til hvor de placeres, hvilke netværk der er godt at anvende osv. Håber at høre fra jer :) |
Nu er jeg slet ikke i målgruppen. Alligevel føler jeg mig rimeligt overbevist om, at selv dem, der er, vil finde siden rigtig kedelig. Den er tom og upersonlig. Tilbage til tegnebrættet! :-)
Dbh
Thomas