|
Når nu vejret er så godt og man er nød til, at være på arbejde er det godt, der findes masser af underholdning på nettet. Fik lige dette link tilsendt af en kollega http://www.fullur.is/drasl/063.wmv - Nok mest for de mandlige bruger af Amino ![]() Det er sq sjovt fundet på.. Forsat god dag.. |
Lidt sjov på en mandag
|
|
|
Måske ikke på tidspunktet, men det kan være de griner af det senere |
|
I bedste fald er det en iscenesat dum joke, i værste fald ufrivillig strafbar krænkelse på åben gade. Stram op - overhovedet ikke sjovt, og nok endda på grænsen hvad folk gider at finde sig i på et åbent forum som handler om alt andet. |
|
|
|
Dem der finder på at lave sådan et videoklip er ivertfald ikke for kvikke Og har da alt for meget fritid. Det er jo ikke sjovt. |
A.Elsborg
M.T.S. (Midtjysk Transport Service)
www.mts-transport.dk
|
Efter at have læst i andres kommentar, kan jeg godt se, at det måske ikke skulle ha'' været oprettet. - Beklager! |
|
Jeg syntes nu heller ikke det er sjovt. Jeg ved ikke hvad jeg skal kalde det, det er da ihvertfald overfald på sagesløse personer. Man får en dårlig smag i munden af at se de klip. Og nej det er overhovedet ikke sjovt det er jo det samme som dem der overfalder andre og så optager det og lægger det på nettet. Kan ikke huske ordet for det , men man overfalder en eller anden tilfældig person i toget eller på gaden, optager det og lægger det på nettet og så er man en sej person. Jeg syntes den slags er afskyeligt. |
Med venlig hilsen Bjarne
Det hedder Happy Slapping. |
Too bad... nu har du kastet klippet i spil; så kan du altid hænges op på din humor ;-) Og.. nej, ikke iscenesatte klip.. og en noget twisted humor! MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Bliv gratis medlem

Ej det er da ikke sjovt for dem, men synes det er sjovt fundet på.