Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt sjov på en mandag

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Når nu vejret er så godt og man er nød til, at være på arbejde er det godt, der findes masser af underholdning på nettet.
Fik lige dette link tilsendt af en kollega http://www.fullur.is/drasl/063.wmv - Nok mest for de mandlige bruger af Amino
Det er sq sjovt fundet på..

Forsat god dag..

Tilmeldt 23. Jul 05
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 10:47
Tror du også at de medvirkende kvinder vil bruge ordet "sjovt"?
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 10:55

Måske ikke på tidspunktet, men det kan være de griner af det senere  Ej det er da ikke sjovt for dem, men synes det er sjovt fundet på.

Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 10:57
I bedste fald er det en iscenesat dum joke, i værste fald ufrivillig strafbar krænkelse på åben gade.

Stram op  - overhovedet ikke sjovt, og nok endda på grænsen hvad folk gider at finde sig i på et åbent forum som handler om alt andet.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 11:01
Personligt synes jeg ikke at det er spor sjovt, og han skal vist være glad for at han ikke havde lavet stuntet: "Hiv buskerne ned på et par uopmærksomme mænd", eller at pigernes kærester ikke var med, for så kunne man roligt forvente at han havde fået en seriøs omgang klø.
Fra Viborg.
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 11:05
Dem der finder på at lave sådan et videoklip er ivertfald ikke for kvikke

Og har da alt for meget fritid.

Det er jo ikke sjovt.

A.Elsborg M.T.S. (Midtjysk Transport Service) www.mts-transport.dk
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 11:11
En eller anden slet mit indlæg igen.
Efter at have læst i andres kommentar, kan jeg godt se, at det måske ikke skulle ha'' været oprettet. - Beklager!
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 11:16
Jeg syntes nu heller ikke det er sjovt.
Jeg ved ikke hvad jeg skal kalde det, det er da ihvertfald overfald på sagesløse personer.

Man får en dårlig smag i munden af at se de klip.
Og nej det er overhovedet ikke sjovt det er jo det samme som dem der overfalder andre og så optager det og lægger det på nettet.
Kan ikke huske ordet for det , men man overfalder en eller anden tilfældig person i toget eller på gaden, optager det og lægger det på nettet og så er man en sej person.

Jeg syntes den slags er afskyeligt.

Husk www.null-spam.dk hvis du hader spam.

Med venlig hilsen Bjarne

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 11:24
Dato: 16-04-2007 11:16:16
Forfatter: Bjarne Østergård

Og nej det er overhovedet ikke sjovt det er jo det samme som dem der overfalder andre og så optager det og lægger det på nettet.
Kan ikke huske ordet for det , men man overfalder en eller anden tilfældig person i toget eller på gaden, optager det og lægger det på nettet og så er man en sej person.

Det hedder Happy Slapping.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 13:09
Dato: 16-04-2007 11:11:27 Forfatter: Konne En eller anden slet mit indlæg igen.
Efter at have læst i andres kommentar, kan jeg godt se, at det måske ikke skulle ha'' været oprettet. - Beklager!

Too bad... nu har du kastet klippet i spil; så kan du altid hænges op på din humor ;-)
Og.. nej, ikke iscenesatte klip.. og en noget twisted humor!

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)