Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god oplevelse med GLS

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vemmelev
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 297
Fra  MyPets.dk Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Blev kontaktet af GLS til morgen omkring een af vores forsendelser. GLS har fået stjålet en hel lastbil, og een af vores pakker var åbenbart ombord.

Det er da super service, når logistikken virker så godt, at GLS ved præcis hvilke pakker der er på hvilke biler og kan give besked til kunderne få timer efter et tyveri.

Erstatningssag og genfremsending af pakkens indhold kører også helt fuldautomatisk, så det tager jeg hatten af for. Det har vi ikke oplevet med andre af vores tidligere fragtfirmaer.

Mvh. Søren

Mvh. Søren Vang,

www.MyPets.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:44

Når pakkerne har et tracking nummer, så burde de vel have styr på, hvor de er?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 17:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er godt at du er tilfreds med den service. Men hvis du oplever at få det opkald 2 - 5 gange pr. uge, så bliver du nok også lidt træt af det til sidst :o)

Nu er det ved at være længe siden vi har brugt GLS, men dengang gled erstatningen ikke helt smertefrit. Og hvis man ikke selv var opmærksom på det, fik man heller ikke krediteret forsendelsesprisen. Når de mister tilpas mange pakker, så løber den post også op..

Men det vil da glæde mig, hvis de har fået bedre styr på det. Mine egne oplevelser med GLS, var ikke nær så positive :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Vemmelev
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 297
Fra  MyPets.dk Skrevet kl. 17:55

Hej igang

Jeg tror det kommer helt an på produktet der er inde i papkasserne. Vi har send med GLS i snart 2 år og mistet 2-3 pakker pga. transportskader, men dette er den første pakke vi har mistet helt. Så det er ikke så skidt en statistik.

"Nogen" kan åbenbart bedre bruge mobiltelefoner end hundefoder.

Søren

Mvh. Søren Vang,

www.MyPets.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 18:00

Søren Larsen:
Nogen" kan åbenbart bedre bruge mobiltelefoner end hundefoder.

Vi er selvfølgelig meget bevidste om at telefoner er en eftertragtet vare. Men det vilde er, at pakkerne er helt neutrale, og med en afsender der absolut ikke signalerer at der er telefoner i. Så hvordan de finder ud af det, er et godt spørgsmål..

Efter vi har skiftet til Post Danmark, har vi mistet én pakke. Det er noget af en forskel.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)