Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

idé gives væk

Side 5 ud af 6 (52 indlæg)
Tilmeldt 17. May 05
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 03:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
lol, fryd :)
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Winskov

 
Det er min erfaring at ideer ikke kan gives væk, idet den aktuelle ide er opstået hos et individ med baggrund i hjernevindinger, miljø, handlemåder og livserfaring.
 
Enhver ide skal følges til dørs af ophavspersonen, ellers kan den tvistes 180 grader uden at det bliver opdaget undervejs - og når "produktet" er færdig virker det næppe efter hensigten.
 
 
Med venlig hilsen
 
Lars C
Fra Esbjerg
Tilmeldt 26. Aug 05
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil I lave det landsdækkende, eller holder I jer til de store byer, tænker på den vasketøjsordning i skriver om?

Tilmeldt 6. Aug 05
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Jamen det er jo model Herlufsholm, dejlige bendler med navn i hver sok man så binder sammen i en kær sløjfe så skulle den være klaret. tager dog lidt tid og sy skidtet i  
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej hop, hvis der er nogle der mangler ideer, så har jeg da masser, (nogle bedre end andre)... Jeg mangler tilgengæld Drivet/modet til at gøre noget ved det!  - Men bare sig til, jeg deler gerne ud af dem!
 
Den sidste var sådan en midi-controler (hedder det det) - altså ala. dem man bruger til div musikprogrammer (altså sådan en dims der ligner et keyboard, med en masse slidere og tangenter på, som man så slutter til computeren og så bruger til at lave musik med). denne her skulle bare være til photoshop og div andre grafik programmer, så man kan stille transperens, brushsize farve div slidere på filtre osv. bare vedat hive i en fysisk slider - dvs. ikke noget med at skulle ned i en eller anden undermenu!

Ved dog ikke om det kan lade sig gøre at lave, men ved at alle der arbejder med den slags programmer ville blive seriøst addicted til sådan en dims!

Tilmeldt 16. Sep 05
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa.. jeg synes det er en meget go ide, men inden jeg går igang for alvor, vil jeg gerne vide hvor mange henvendelser du har fået.. vil gerne høre fra dig
Tilmeldt 22. Jul 05
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg så en gang et koncept i en film (kan ikke huske hvilken, og der er sikkert ikke noget innovativt i konceptet) hvor en cafe var slået sammen med et vaskeri og en internet cafe/hotspot. Problemet med at gå på vaskeri er jo at der er så meget spiltid hvor man bare venter på at tøjet bliver færdig, og så er det da helt perfekt hvis man kunne udnytte den tid. Fx på at lave lektier, skive mails, læse etc.

 
Jeg synes det er et genialt koncept (måske som den eneste?) og det kunne måske benyttes i forlængelse med jeres planer... nu har vi vaskemaskine, men ellers var jeg den første kunde
Tilmeldt 17. May 05
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

@destiny

Lyder som et meget godt koncept, det eneste sted jeg ser et problem er, at de fleste som går på vaskeri - formentlig - ikke har det største rådighedsbeløb. Så lad os sige det koste 100kr, at gå på vaskeri ( har aldrig været på ét, så det er et skud fra hoften ), så vil man måske ikke betale 50kr for en kop cafe latté og en småkage.
Tilmeldt 22. Jul 05
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :
næ, det er måske rigtigt.... men der er vel mange unge, som trods alt ligger mange penge på cafeer, der benytter vaskerier.... og så vil der jo sikkert også komme andre for at benytte hotspot og hvad man ellers kan kombinere det med.... anyway, jeg ved ikke så meget om det, men synes bare det var et cool koncept.
Side 5 ud af 6 (52 indlæg)