Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

idé gives væk

Side 3 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 65
Fra  Airplay Music ApS Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Det med vasketøjet minder mig om én af mine mange skuffe-idéer.

At finde og parre stømper efter vask er bare et helvede, især når man har mange i samme farve.

Derfor skulle man udvikle en lille strømpeklemme, der holder strømperne sammen under vask,

herefter nem at hænge til tører, og sidst men ikke mindst lige til at lægge pænt på plads

Voila - hvor svært kan det være ?

 

Eller i en helt anden boldgade udvikle en lille box med indstillelig tidslås,

hvor man eks. kan placere sine cigaretter og via tidsindstilling minimere adgangen/forbruget til eks. hver 2. time.

Kunne måske også bruges til medicinering.

 

Hvad med at oprette et forum med alle vores idéer (som vi ikke selv kan/vil realisere), hvor praktikerne (producenter, opfindere etc.) kan "købe" disse - blot en meget løs idé ?     

 

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Lige en tanke mere....

Sådanne en ordning kan være forskellig for folk, afhængig af behov. Måske burde man lave det som en fast abonnementsordning hvor folk benytter et website til at bestille afhentning på mulige dage der står listet.

På den måde kan man benytte nogle automatiske udregninger til at finde de bedste ruter afhængig af afhentning (lidt mere kompliceret end sagt, men det er muligt, hvis det skulle blive et større foretagende), som er lige til at printe ud for opsamlerne, lige før de kører afsted.

For de folk der ikke vil booke tider via et website (der findes nogen), så hyrer man et callcenter som f.eks CityCallCenter, der kan tage imod afhentninger og plotte dem ind i samme system, så tingene står samlet (jeg ved de gør noget lignende for andre, derfor den lidt specifikke henvisning ). På den måde slipper man for et stort kontorsetup og lignende i starten.

/Bare lidt flere tanker, hvis nogen skulle have lyst til at tage bolden op.
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan kun sidde her og krydse fingre for nogle synes ideen er interessant og realisere den. Jeg er helt klart en af de allerførste kunder, og det er også selvom prisen måske ikke er helt billig

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Jun 05
Indlæg ialt: 87
Fra  Pirutech ApS Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Oscar, undskyld det med navne forvekslingen.


Prisen på vask & rens er nærmest givet på forhånd, det kommer vel blot an på hvor meget rabat man kan forhandle sig frem til, hos de etableret vaskerier.

Det er vel afhentning, sammenlægning, aflevering der skal prissættes, for potentielle kunder frigøres der vel omkring et par timer pr. 5 vaske.

Så vi er ude i noget der ligner 200 kr. + vask & rens. (bare et hurtigt slaw på tasken)

Og så til efteråret udvider vi med levering af brænde - leveret lige til døren også på 5. sal.

Og jep det skal være med online tilmelding, forudbetaling i din personlige netvasketøjs/brænde-kurv etc.

Hvad si''r i til det?

Lars Hobolth, Pirucare  se selv, hvor meget du belastes af at dosere medicin

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Til Airplay

Jeg har også foreslået lignende idé, med at lave et forum kun med idéer. Men er det egentlig ikke det her aktuelle forum vi skal bruge til dette?? Titlen er jo "Butikker, IDÈER, medarbejdere, investorer m.m". Så lad os da lave en tråd med idéer og så se hvad folk skriver.

 

Men for dælen... den med vasketøjet er jo genial. Mit motto er: "Sammen er vi stærkest", så hvorfor ikke gøre den til et Amino-projekt? En gruppe på 8-10 pers. der arbejder videre med idéen.

 

Mvh.

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 65
Fra  Airplay Music ApS Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg melder mig hermed som deltager i videreudvikling af idéen, hvem er med og hvornår går vi igang ? 
Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Lars, det er bare helt i orden. Jeg er vant til den slags grundet mit navn.. normalt går jeg under "oswald", "osgar", "oskar" og mange andre spændende ting, så Sune var en forfriskning.

Jeg kan ikke rigtig lure på dig om du rent faktisk kunne være interesseret i at tage ideen op (som en generel ide omkring levering/service til døren på andet end lige varer)?

I så fald du, eller andre skulle være det, så vil jeg ikke udelukke at jeg kunne være fristet til at kigge med. Delvist økonomisk, delvist planlægningsmæssigt/praktisk. Jeg har dog ikke mange minutter i døgnet til administration, udførelse m.v. pga mine eksisterende projekter, men kan jeg bidrage med noget knap så manuelt arbejde, så tag endelig fat i mig.
Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Bengaard,

>Den med sokkeklemen er desværre taget www.sokkeklemme.dk

Genialt... tak skal du have for linket... den er ofte røget igennem mit hoved, men jeg har aldrig fået gjort noget ved det.
Tilmeldt 7. Jul 05
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også med på ideen hvis i har brug for en markedsføringsøkonom/ buntmager/ idè udvikler.... med andre ord jeg kan bruges til lidt af det hele...


 

Katrine 
Side 3 ud af 6 (52 indlæg)