Det med vasketøjet minder mig om én af mine mange skuffe-idéer. At finde og parre stømper efter vask er bare et helvede, især når man har mange i samme farve. Derfor skulle man udvikle en lille strømpeklemme, der holder strømperne sammen under vask, herefter nem at hænge til tører, og sidst men ikke mindst lige til at lægge pænt på plads Voila - hvor svært kan det være ? Eller i en helt anden boldgade udvikle en lille box med indstillelig tidslås, hvor man eks. kan placere sine cigaretter og via tidsindstilling minimere adgangen/forbruget til eks. hver 2. time. Kunne måske også bruges til medicinering. Hvad med at oprette et forum med alle vores idéer (som vi ikke selv kan/vil realisere), hvor praktikerne (producenter, opfindere etc.) kan "købe" disse - blot en meget løs idé ?
|
Sådanne en ordning kan være forskellig for folk, afhængig af behov. Måske burde man lave det som en fast abonnementsordning hvor folk benytter et website til at bestille afhentning på mulige dage der står listet.
På den måde kan man benytte nogle automatiske udregninger til at finde de bedste ruter afhængig af afhentning (lidt mere kompliceret end sagt, men det er muligt, hvis det skulle blive et større foretagende), som er lige til at printe ud for opsamlerne, lige før de kører afsted.
For de folk der ikke vil booke tider via et website (der findes nogen), så hyrer man et callcenter som f.eks CityCallCenter, der kan tage imod afhentninger og plotte dem ind i samme system, så tingene står samlet (jeg ved de gør noget lignende for andre, derfor den lidt specifikke henvisning
/Bare lidt flere tanker, hvis nogen skulle have lyst til at tage bolden op.