Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

idé gives væk

Side 1 ud af 6 (52 indlæg)
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Som overskriften siger, har jeg en idé.


Jeg er efterhånden sikker på at jeg ikke får gjort noget ved den da jeg mangler tid og evner.


Idéen opstod en gang jeg fik taget mig sammen til at invitere min kone ud og spise, men ikke vidste hvor vi skulle tage hen, jeg søgte lidt på nettet og fandt ikke rigtigt noget. Derfor blev jeg enig med mig selv om at det var en god idé at lave en side der samlede restaurenterne, således at man kunne søge på hvilket område man var i. Man skulle " bare " sørge for at have mange med fra starten således at ingen restaurent ville stå uden for, derefter kan man tage betaling for at de står der....


Envidere kunne man lave en side hvor kunder kunne anbefale ( og det modsatte ) restuarenterne således at man vidste hvad man gik ind til. Der skulle også være links til alle og mulighed for at booke bord. Derved ville man også have muligheden for at sælge hjemmesider til dem der manglede.....


Det kræver et stort ben-arbejde for at sælge idéen, da jeg tror at man må ud og se kunderne i øjnene. Jeg håber at der er en der synes det er en god idé og vil få det til at fungere. ( glem mig ikke når du er mangemilionær )


P.S. Siden kan evt. også bruges til at fortælle om restaurenter i udlandet, når man kommer hjem fra ferie.



MVH Winskov

Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Ganske udemærket idé, men kig en gang på http://spisesteder.dk. Såvidt jeg kan forstå, er det noget i den dur, du efterspørger?
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller www.aok.dk


Det er en fin ide, men den kræver forbandet mange "Muskler". Det har taget AOK noget der ligner 5 år at få økonomi i skidtet og de gør det super godt.

Dbh Martin

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det var sådan noget , jeg synes så at den mangler lidt pondus , men jeg kunne ikke gøre det bedre selv.



Jeg faldt bare ikke over den da jeg ledte.


 


Med hensyn til "muskler" så er det rigtigt at det er et kæmpe arbejde, men hvis man havde startet op fuldtids 2-3 mand, kunne man have startet lokalt og derefter arbejdet sig ud ...



But nevermind , der er jo andre der får gode idéer


 


MVH Winskov
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Tro mig, det er sjældent ideer er en mangelvare. Sig blot til, så skal jeg gladeligt give dig en håndfuld.
Det der er mangel på, det er folk der kan udføre dem ordentligt.
Jeg starter næsten altid et koncept på baggrund af gode mennesker og så kommer ideen som regel. Det er sjældent det omvendte der er tilfældet for mig.

Dbh Martin
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Årh ja... ideer..... har selv en række ideer på tegnebordet og nogle af dem er der skrevet lidt ned om.
Men tiden... hmm.. hvis man bare kunne stoppe tiden for andre så man kunne sidde og arbejde med dem ;)
Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

 

Fik en tanke tidligere idag: Hvorfor samler vi ikke vores kræfter og tager fat i nogle af idéerne med det samme? Jeg tror der kunne blive de første 100 selskaber i løbet af ingen tid.

Jeg ved godt at det gælder om at finde nogen der kan/vil skyde økonomi i projekterne, men er der ikke noget med, at venture-firmaer er sådan nogle der vil det?

Nå, men jeg er altså frisk på at vi snakker om idéerne og ser hvad vi sammen kan - som jeg altid siger: Sammen er vi stærkest! Det gælder også i Iværksætter-branchen.

 

Jeg har selv en lang række idéer som spænder fra små net-firmaer til store grossister. Lad os da snakke sammen.

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ide gives væk.

En musefælde der trådløst kan indikere at der er indhold i fælden.
Vi har fælder på loftet og jeg opdager først der er indhold, når musen er flydt ud af fælden og det er top klamt.
Så en tinges lige som postmelderen, blot indbygger i en musefælde.


Det er nemt at lave og et gigantisk potentielt marked. Tænk på hvor mange private der har en stak fælder i kælder og på loft som de glemmer at kontrollere jævnligt?

 


Dbh Martin
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er en af mine gamle idéer som I frit kan bruge da jeg ikke har overskuddet til den.


Sælg frisk frugt og grønt på strøget, Fisketorvet, Fields og andre gågader/shoppingsteder i spisevenlige portioner. Det er sundt, smager godt og er et dejligt alternativ til fedtede cheeseburgere fra McDonald´s - og så er det billigt, både at købe, forberede og sælge. Jeg ville elske at købe en pose udskårne gulerødsskiver for en 10''er eller en halv vandmelon for 15 mens jeg tøffer rundt og shopper.  Hyr studerende til at sælge på gaden, så gør de også mere gavn end at sælge avisabbonnementer på gaden og de får noget frisk luft. Skaf friske forsyninger morgen og middag.
Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :
>Sælg frisk frugt og grønt på strøget, Fisketorvet, Fields og andre gågader/
>shoppingsteder i spisevenlige portioner.

Arrg.. Thor din bandit.. det var jo min ide....Du har tyvstjålet den fra mig! Især fordi jeg kan huske jeg fortalte dig om den... Nu sagsøger jeg dig

Endnu en ide:
Et landsdækkende netværk (eller bare hvor jeg bor i hvert tilfælde), der sørger for at komme forbi en gang om ugen og henter min vasketøjskurv, og leverer indholdet tilbage et par dage efter, hvor alt er vasket/renset, presset og lagt pænt sammen.

Se det ville jeg gerne betale en anseelig sum for, og jeg er sikker på en række andre familierer/ungkarle i kbh og andre storby/karriere områder ville det samme.

Aarstiderne.com.. nu med vasketøj...
Side 1 ud af 6 (52 indlæg)