Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino - jeg har et godt gratis tilbud. Hvorfor?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

For 10-15 minutters tid siden oprettede jeg en tråd, hvor jeg tilbød at lave et gratis logo, til den der havde virksomheden som flottest navn.

Jeg ville have intet til gengæld, og ville gøre det helt gratis.

Desværre for mig, og sikkert også for nogen af jer, blev tråden slettet. Det gjorde den fordi man skal have Amino Plus for at oprette et "tilbud" til jer Aminoer.

"Det er sikkert et godt tilbud, men for at sikre vores medlemmer mod svindel, er det kun registrerede Amino Plus medlemmer der 
kan give tilbud til Amino's mange tusinde medlemmer." står der i den mail jeg modtog.

"...men for at sikre vores medlemmer mod svindel...". Hvad har nogen at miste i dette tilfælde? 

Jeg synes det er lidt latterlig at min tråd blev slettet, og vil meget gerne have nogen debat om dette.

Med venlig hilsen

David Bograd

PS. Jeg synes det er fair, at man skal have Amino Plus for at oprette "rigtige" tilbud, hvor der kan svindles.

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Men jeg kan jo på ingen måde svindle? 

Det værste jeg kunne gøre var, ikke at lave nogen logoer, og så tror jeg at vi alle sammen ville leve videre..Smile'

Med venlig hilsen

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nu er vi vel 10 der holder styr på debatten og for at gøre det simpelt, så har vi lavet simple regler.
Dertil vil folk begynde at blive kreative, hvis vi åbner op for at man må bytte, forære, sælge for små beløb eller hvad der nu ville være "rimeligt" og det har vi ikke tid til.
Så det er simpelt og uretfærdigt :-)

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker og respekterer svaret.

Mvh

David

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Indlæg ialt: 198
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kunne vel gøre sådan, at folk med over fx 500 indlæg, kunne lave de indlæg som trådstarter mener? På den måde sikre man sig, at det er "faste" brugere, der i øvrigt har givet noget igen, der får lov at gøre det..

Kvalitets Rygstrækker, Nakkestrækker & Massage Roller | Nordic Spine

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller evt. lade superbruger få en fordel. Bortset fra at men sagtens kan være superbruger, samtidig med at man er svindler..

Tror at ikke de har tid til at holde styr på, hvem der har og hvem der ikke har, skrevet over 500 indlæg og om de så må lave nogen tråde som andre ikke må osv. :-)

Men fin idé, tror bare den er lidt for indviklet - og hvis det giver fordele at skrive mange indlæg kan der hellere ikke komme noget godt ud af det. :S

Mvh

David

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mark Bayliss Jespersen:

Man kunne vel gøre sådan, at folk med over fx 500 indlæg, kunne lave de indlæg som trådstarter mener? På den måde sikre man sig, at det er "faste" brugere, der i øvrigt har givet noget igen, der får lov at gøre det..



Jep, men det sælger vi ingen Amino Plus medlemsskaber på.
Reglen er en blanding af at sikre mindre svindel på Amino og det ser ud til at være lykkedes og så en ekstra indtægtskilde til Amino og det ser også ok ud.

Så nu har vi råd til iPhone og Android Apps og dertil laver vi snart en HTML5 version af debatten, så alle andre smartphones også kan være med.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Indlæg ialt: 198
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe, jo jo, kom i tanke om præcis det samme efter jeg havde trykket send på mit indlæg, at det var en indtægtskilde for dig/amino, og det er jo sådan set fair nok..

Ha' en god aften

Kvalitets Rygstrækker, Nakkestrækker & Massage Roller | Nordic Spine

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Mark Bayliss Jespersen:

Man kunne vel gøre sådan, at folk med over fx 500 indlæg, kunne lave de indlæg som trådstarter mener? På den måde sikre man sig, at det er "faste" brugere, der i øvrigt har givet noget igen, der får lov at gøre det..


ivrige debatører er ikke nødvendigvis bedre til at overholde aftaler i handler. Et krav om et minimumsantal indlæg for at få lov at publicere tilbud på amino, trods manglende PLUS, vil måske virke som et tilskyndelse til kommentarspam. Det er jo ikke i nogens reelle interesse. Det enkle krav om PLUS for at få lov at bruge amino debatten som markedsplatform og tilbyde sine services til de mange tusinde besøgende, er efter min personlige mening helt som det bør være. :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)