Hejsa! Jeg er en ung pige på snart 17 år, der går i 1. g på STX og søger et freelancejob som oversætter (dansk-engelsk/engelsk-dansk) for opstartende firmaer. Jeg har ikke tidligere lavet oversætterarbejde, men jeg har netop i år afsluttet 9. klasses afgangseksamen med topkarakter i både skriftlig og mundtlig engelsk og har også kun modtaget 12-taller for engelske essays i gymnasiet indtil videre. Desuden var jeg i 2009 på sprogrejse i London i to uger og fik efter de 14 dages engelskkursus resultatet "excellent" i både mundtlige, skriftlige og generelle engelskkundskaber og er vurderet til level C1 på CEF (læs mere her: http://en.wikipedia.org/wiki/Common_European_Framework_of_Reference_for_Languages) - dette som 14-årig. Jeg er meget arbejdsom og organiseret og sætter en ære i at gøre mit arbejde godt og til tiden. Jeg er både åben for at oversætte til og fra dansk og engelsk, da jeg personligt føler mig lige så godt - hvis ikke bedre - formulerende på engelsk som på dansk. Jeg fokuserer også meget på, at det ikke skal være det typiske "dansker på ferie"-engelsk, som Google Translate helt sikkert kunne have gjort bedre, men være naturligt og ubesværet formuleret. Jeg vil selvfølgelig gerne sende jer dokumentation for mine kundskaber samt modtage et stykke tekst (1/2 - 1 A4-side) til prøveoversættelse, hvis det skulle have interesse. Pris foretrækker jeg at forhandle om efter tekstens omfang, men den vil helt sikkert være til at kunne betale for enhver! :-) Hvis du og dit firma er interesseret i ung og billig, men stabil arbejdskraft - og desuden hjælpe en fattig gymnasieelev med behov for fleksible arbejdstider - så tøv endelig ikke med at sende mig en besked! |
Du kunne prøve at tilmelde dig Amino Freelance, og begynde at byde på nogle af de opgaver der har med oversættelse af tekster fra EN-DA/DA-EN :)