Andkro, hvad er alternativet? selvfølgelig skal man sikre sig og ikke være naiv, men når man står og har behov for noget kapital og muligheden så er der, kan jeg vælge at sige nej eller ja, og få muligheden for at komme videre med mit projekt. Hvordan har du gjort? |
Dansoft-Innovation:
Ork, man kan såmænd også været helt rigtig, selvom man ikke har et ApS eller et A/S - det afhænger af situationen, og som nævnt kan det være en fin løsning at samarbejde som to enkeltmandsvirksomheder, hvis ikke man kan eller vil bruge penge på en mere avanceret konstruktion. Man kan sagtens fremstå ud af til som en samlet virksomhed selvom man ikke er gift. Det kender jeg flere glimrende eksempler på.
Jeg tiltror dig såmænd de bedste motiver, og det er også derfor jeg siger tingene lige ud. Hvis jeg var ligeglad, ville jeg jo bare holde min mund. Jeg ønsker ikke at genere nogen, men blot at dele de erfaringer jeg har opbygget.
Netop når du er ordentlig og hæderlig, vil det jo være pokkers at ryge i en uheldig konstruktion eller blive belastet af at bruge en virskomhedsform der opfattes som suspekt (i hvert fald til dit formål).
Men held og lykke med det uanset hvad :-)