Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stiger placeringen på google ved klik?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
hej alle,

Stiger ens placering på google, hvis mit link f.eks. får flere kliks end linket der står lige over mig? Får placeringen nogen "popularitets" betydning og ryger højere op, fordi der bliver klikket mere på det?

Hmm... jeg forstår næsten ikke hvad jeg selv skriver :) det har også været en hård weekend... er det til at forstå? :)

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 23:46
Hvis der er tale om betalte annoncer (AdWords) så har klikprocenten (vistnok kaldet "click through rate") betydning for din placering.

Naturligvis fordi det er en fordel for Google, at vise annoncer, der bliver klikket flittigt på.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 20:54
Hvad så hvis det ikke er Adwords annoncerne... ?

Hvis der bliver klikket når folk finder det igennem "almindelig" søgning ???

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:02
Nej, klikanalyserne på de organiske resultater bruges ikke i rankingen af disse
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 00:54
Det vil jeg da også gerne vide. Hvordan kommer man øverst på de ikke sponserede links på google? Er det alfabetisk mon?
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 01:09
> Er det alfabetisk mon?

Nej, hvis det bare var så enkelt, så ville alle vores firmaer nok hedde noget med "Aaaaaaa Baaaabarian Babe ..." bla bla bla :)

Søgemaskinerne bruger mange hundrede forskellige faktorer når de skal vurdere rækkefølgen på de links de viser, når der søges på et eller andet.

Hvis du starter med at koncentrere dig om at skrive tekster på dine websider, der beskriver lige præcis det du gerne vil have at folk skal kunne finde dig på, og samtidig sørger for at de websider du laver er så super gode at andre gerne vil linke til dem, så er du allerede halvejs

Tilmeldt 30. Apr 07
Skrevet kl. 01:16

Var faktisk også i tvivl da jeg skulle finde på navn til min shop. Ville have heddet noget med a, da man så står forrest når andre henviser. Men det blev nu www.spillopperneogmig.dk så s er ikke lige først... . Mht tekst på forsiden, synes jeg det er enormt svært at gennemskue - og få andre til at linke, det kan man jo også betale sig fra..I dyre domme. Synes det er en kæmpe jungle som helt ny "bille" at bevæge sig rundt i.

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 11:31
Hej Spilloppen

Nej man behøver ikke at betale for at blive linket til. Der er flere gratis linkportaler. Bl.a. min portal  Du kan tilmelde dig gratis på www.advertise.dk

Mvh
William

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Tilmeldt 30. Apr 07
Skrevet kl. 11:56
Tak. Det vil jeg prøve. Som ny i alt det her: Kan du så forklare mig hvad meningen/formålet med din side (og andre lignende) er? Hvordan tjener i penge? Hvordan finder folk jer?
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:12
Din Web-side har en Google Pagerank på mindre end 0 (feltet er gråt), så et link fra din side vil i bedste fald ikke hjælpe meget.

Som hovedregel skal man kun søge at få links fra sider med en højere Pagerank end man selv har. Ellers skal der rigtig mange links til før det giver resultat.

Mvh

Mekanikeren

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)