Stiger ens placering på google, hvis mit link f.eks. får flere kliks end linket der står lige over mig? Får placeringen nogen "popularitets" betydning og ryger højere op, fordi der bliver klikket mere på det?
Hmm... jeg forstår næsten ikke hvad jeg selv skriver :) det har også været en hård weekend... er det til at forstå? :)
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Nej, hvis det bare var så enkelt, så ville alle vores firmaer nok hedde noget med "Aaaaaaa Baaaabarian Babe ..." bla bla bla :)
Søgemaskinerne bruger mange hundrede forskellige faktorer når de skal vurdere rækkefølgen på de links de viser, når der søges på et eller andet.
Hvis du starter med at koncentrere dig om at skrive tekster på dine websider, der beskriver lige præcis det du gerne vil have at folk skal kunne finde dig på, og samtidig sørger for at de websider du laver er så super gode at andre gerne vil linke til dem, så er du allerede halvejs
Var faktisk også i tvivl da jeg skulle finde på navn til min shop. Ville have heddet noget med a, da man så står forrest når andre henviser. Men det blev nu www.spillopperneogmig.dk så s er ikke lige først... . Mht tekst på forsiden, synes jeg det er enormt svært at gennemskue - og få andre til at linke, det kan man jo også betale sig fra..I dyre domme. Synes det er en kæmpe jungle som helt ny "bille" at bevæge sig rundt i.
Nej man behøver ikke at betale for at blive linket til. Der er flere gratis linkportaler. Bl.a. min portal Du kan tilmelde dig gratis på www.advertise.dk
Mvh William
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Tak. Det vil jeg prøve. Som ny i alt det her: Kan du så forklare mig hvad meningen/formålet med din side (og andre lignende) er? Hvordan tjener i penge? Hvordan finder folk jer?
Din Web-side har en Google Pagerank på mindre end 0 (feltet er gråt), så et link fra din side vil i bedste fald ikke hjælpe meget.
Som hovedregel skal man kun søge at få links fra sider med en højere Pagerank end man selv har. Ellers skal der rigtig mange links til før det giver resultat.