Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg være bekymret?

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46611
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

JA du skal være bekymret, og jeg ville da bare ha ringet med det samme og sikret dig at var i orden

1. Gmail KAN forekomme men er en advarsel om et måske ikke stort firma
  2. BLOKKERET nummer - TYPISK når det slet ikke er firmaet men en person der måske sælger på ren provision. En sådan vil ikke ringes op igen om aftenen - med et HALLO du har ringet hvem er du, for så aner de ikke selv hvem man er og hvad det lige var de skulle sælges. Bruges også af folk der ringer og interviewer - bruges generelt ikke af seriøse firmaer
  3. 50% forskud og 50% ved endt samarbejde - lyder ikke som en vare - men som noget arbejde - reklame - annonce eller lignende? Hvorfor skal du forskudbetale - De er jo så sten sikre på dine 50% og du er ikke spor sikker på deres slutarbejde? Jeg siger ikke det ikke forekommer meeeen

Du skal ha fat i en i selskabet og pågældende skal virke seriøs og selskabet ligeså, og du skal ikke skrive på noget som helst eller love noget som helst i en telefon der kan optages fra

Det går givet alt sammen, men der er ikke mange positive tegn i historien set i forhold til en normal seriøs handel

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)