Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Frekvens på søgeord

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ved der findes systemer som kan vise hvor ofte der søges på visse ord...jeg ved bare ikke hvor :)

Er ved at lave søgemaskine optimering til min side og vil gerne lige tjekke ordene før jeg laver for meget.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 22:11
Hejsa...

Der er mange værktøjer. Søg på Google på "keyword density" og vælg det værktøj der passer bedst til dig  De kan mere eller mindre det samme, alle sammen...

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 22:30
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:35
Jeg kan godt lide lidt konkrete tal:
http://www.our-site.dk/service/ressourcer/danske_soegeord.php?X=400

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 22:39
Tak Tommy.. Jeg har længe ledt efter en sådan side.. Men jeg syntes nu at tallene er lidt høje i forhold til at et af de søgeord jeg lægger nr. 1 på har 10.000 søgninger ifølge overstående link, men der er kun 640 der kommer ind til mig..

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:42
Det ser meget intresant ud, har i nogle generelle tips til hvordan man vælger gode søgeord? Det område jeg skal optimere til at ret svært at komme ind på, ifl. googles eget tool kan jeg se at der er pænt stor annoncør konkurrence på mit område :)

Er ved at optimere http://mc-networks.dk ... eller optimere er nok forkert sagt for vi er ved at bygge siden og jeg er ved at skrive nogle artikler til den og vil selvfølgelig passe det sammen med de søgeord vi ønsker. I behøver ikke sable siden ned endnu , den er langt fra færdig og det grafiske design skal også udskiftes, det eneste der holder er indholdet i teksten.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 18:05
Dato: 15-04-2007 22:35:10
Forfatter: Tommy
Jeg kan godt lide lidt konkrete tal:
http://www.our-site.dk/service/ressourcer/danske_soegeord.php?X=400

De konkrete tal skal vist tages med et gran salt. Jeg har gennem et stykke tid ligget nr. 1 hos Google på et ord, der ifølge den statistik, skulle blive søgt på mere end 3 millioner gange om måneden. Reelt giver det jævnt 60-70k besøg, og selvom det er en ok sjat, synes jeg måske alligevel ratio''en virker til at være liiige lovligt lav. En CTR på 2%, hvis ikke jeg tager helt fejl, virker ikke så realistisk - men det gælder vist de fleste statistikker af den slags. De er dog udmærkede som pejling, så man får en idé om hvad der er værd at bruge tid på.
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 18:14
Dato: 15-04-2007 22:41:48
Forfatter: mcsolutions
Det ser meget intresant ud, har i nogle generelle tips til hvordan man vælger gode søgeord?

Udover hvad du selv kan arbejde dig frem til v.h.a. din gode fantasi og evt. diverse tjenester på nettet, så kan jeg varmt anbefale at udspørge folk der ikke nødvendigvis er i din branche, men som selvfølgelig berører din målgruppe. Gør det systematisk eller gør det sporadisk, når du en dag drikker kaffe med en bekendt: "Hey forresten, hvis nu du skulle finde bla bla, hvad ville du så søge efter? Eller hvis nu du skulle finde noget billigt bla bla, hvilke tillægsord ville du så bruge?" Jeg er ofte blevet overrasket, må jeg erkende. Jeg har f.eks. hørt skøre kombinationer af engelsk og dansk, som jeg aldrig havde forestillet mig - og selvom lige præcis den søgning måske kun giver 10~ hits om dagen, så tæller det altsammen. Især hvis man laver lidt intelligent skriveri og husker også at skyde med spredehagl.
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 08:05

Jeg har lavet et lille indlæg på vores weblog omkring hvor mange der søger efter et givent søgeord, hvor du også kan finde links til Wordtracker. Ellers vil jeg anbefale dig at tænke så konkret som muligt når det gælder søgeord. Dels rammer du mere præcist hvad dine kommende kunder søger og dels kan konkurrencen også være mindre her.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)