Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilmelding af linkkataloger tilbydes!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 04:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tak fordi du kiggede forbi min tråd,

Jeg vil gerne lave noget linkbuilding igen i form af at tilføje links til linkkataloger.
Det er ikke noget nyt for mig, da jeg har prøvet det før, og jeg har også en enkelt referance.

Jeg har tidligere lavet dette arbejde for følgende hjemmesider:

Billigegolfbolde.dk

Herretoej-online.dk

Sådan kommer det til at foregå:

Det kommer til at foregå på den måde, at jeg har en liste med linkkataloger, som jeg vil tilmelde den aftalte hjemmeside.
Hver tilmelding til et linkkatalog vil få en unik tekst.
Jeg vil telmelde hjemmesiden 3-5 linkkataloger om dagen, så Google ikke får det til at virke mystisk.
Så laver jeg også en liste i Microsoft Word, hvor jeg skriver alle linkkataloger som du er blevet tilmeldt, ned i så du altid kan tjekke arbejdet.
- Jeg tror faktisk det var det hele, det er umiddelbart let arbejde, men hvis du ikke gider at bruge din tid på det, så er det her en let måde, at undgå arbejdet.
Så får du tid til at lave hvad du nu ellers har lyst til Smile.

Jeg ser frem til at høre fra dig, og skriv gerne hvis du har spørgsmål ang. arbejdet, jeg ved ikke om der er noget, jeg har glemt at nævne.

De allerbedste hilsner,
Rasmus T. Nicolaisen

P.S
Jeg tager kun en hjemmeside af gangen, da jeg ikke vil have for meget at se til, og jeg vil sikre mig kvaliteten af det jeg laver er i orden.

Kontaktoplysninger:

Amino besked,

E-mail: rasmus@nicolaisen.as

Tlf: 520-252-7138 (Hvis du ringer, så er det vigtigt at taste ud af Danmark)

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 07:30

Vil du offentligt sige noget om pris per link, og give os en ide om hvor mange links, der er at hente hos dig?

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Fra  Rolcera Skrevet kl. 07:40

Hej Christoffer,

Mange tak fordi du spørger, jeg har en liste på godt 100 linkkataloger.
Men jeg kan desværre ikke fortælle dig, hvor mange af katalogerne som hjemmesiden vil blive tilmeldt til, medmindre du aldrig har tilmeldt dig et linkkatalog før.
Fordi hvis jeg støder på et linkkatalog, som du allerede er tilmeldt bliver det jo en mindre, så det kommer helt an på hjemmesiden.

På f.eks billigegolfbolde.dk som var en hjemmeside der var tilmeldt en del i forvejen, kunne jeg tilføje til den til 91 kataloger. 

Jeg kan heller ikke sige, hvor meget jeg vil have endnu, da jeg ikke ved hvor stor efterspørgsel der erSmile.

De allerbedste hilsner,
Rasmus T. Nicolaisen 

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 07:50

Hej

Hvis du ikke vil give et pris er det da godt nok ikke nemt at bestille den service?
Hvorfor er prisen afgjort af eftersporgsel og ikke af arbejdet storrelse?

Billige seo pakker

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Fra  Rolcera Skrevet kl. 08:10

Hej,

Tak for dit spørgsmål.

Det kommer af at jeg som sagt har godt 100 linkkataloger på min liste, så vil jeg tage en pris for hver tilmelding, og den pris kommer af den efterspørgsel som der nu er.
Jeg dømmer prisen efter efterspørgsel, da jeg kun tager 1 hjemmeside af gangen.

Jeg håber det gav mening.

De allerbedste hilsner,
Rasmus T. Nicolaisen 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 08:38

Jeg synes du skyder dig lidt i foden, ved ikke at melde en pris ud.

Desuden burde du benytte stavekontrol inden du laver et indlæg som omhandler tekst. Jeg synes det er rimeligt hvis man betaler penge for at blive tilmeldt linkkataloger at det så er uden stavefejl.

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Fra  Rolcera Skrevet kl. 09:51

Hej Remydk,

Det syntes jeg nu ikke da folk umiddelbart er tilfredse med det.

Min stavekontrol er desværre ikke på dansk i min Chrome browser, da jeg normalt skriver engelsk, men når jeg laver SEO bliver det lavet i Internet Explorer med dansk stavekontrol, jeg beklager meget mine stavefejl.

De allerbedste hilsner,
Rasmus T. Nicolaisen 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 13:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rasmus T. Nicolaisen:
Det syntes jeg nu ikke da folk umiddelbart er tilfredse med det.

Hej Rasmus,

Jeg tror der bliver hentydet til at du ikke får nogen til at købe, hvis ikke du vil oplyse prisen. Du har oprettet tråden i "jeg har et godt tilbud til dig", men vi kan jo ikke vurdere om det er et godt tilbud.

Hvis din pris er 100,- kr. for det hele, så vil jeg gerne melde mig som køber, det er et godt tilbud. Men hvis du siger at det koster 100.000,- så ser du ikke mig på kundelisten :-)

Jeg har svært ved at tro at du tidligere har solgt uden at oplyse prisen, men måske er jeg bare meget jysk på det punkt.

Hvis prisen udelukkende skal afspejle efterspørgslen på opgaven, så kan du afholde en auktion over ydelsen (bud kun i pb).

Stor hilsen
/Brian 

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Fra  Rolcera Skrevet kl. 21:13

Hej Brian,

Tak for dit indlæg.

Selvfølgelig vil der komme en pris, men jeg vil ikke riskere at sætte den forkert, fordi så sælger jeg slet ikke noget, men det er en god idé med at byde i PB.
Det vil jeg bruge, tak.

De allerbedste hilsner,
Rasmus T. Nicolaisen 

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 09:15

Hej Rasmus

Smid nu et konkret tilbud på banen, der er kun en måde at finde ud af om du har prissat det forkert på og det er ved at prøve. Det er ret svært at vurdere om man vil købe din service uden at kende prisen.

Synes det er lidt ærgeligt at du sidder med en håndfuld potentielle kunder, som beder om en pris - de nemmest tigger om den og du griber ikke bolden..

hvis din pris er skæv kan du jo altid ændre den til næste kunde, som du skriver du tager kun en hjemmeside. 

- Kasper

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)