Hej, Jeg står og er i færd med at starte en ny lille virksomhed. I den forbindelse står jeg og skal bruge en hjemmeside. Har forsøgt mig selv med en smule Joomla, og det er ret interessant at sidde og nørkle med det, men jeg søger nu alligevel lidt professionel ekspertise. Hjemmesiden jeg går efter skal fungere som et showroom for varer i første omgang, men senere hen gerne kunne opgraderes (let) til en webshop :) Designet skal være super enkelt (skandinavisk), med en horizontal top menu med drop down, lidt ala Amino.dk og med mulighed for at smide en masse billeder i forskellige varegrupper med pris og lign. Samtidig ville det være lækkert hvis siden var til at vedligeholde, og lege lidt med selv. Mit budget er ikke specielt stort, hvilket også begrænser en del, men hvis der er nogle af jer der mener i kan måske kan hjælpe, så tøv endelig ikke og lad mig høre fra jer. Så kan vi altid tage en snak om det. Mvh |
Hej Mikkel
Velkommen her på Amino.
Vil du bare have designet kodet i plain HTML/CSS så det senere kan integreres i et CMS, eller havde du et system i tankerne?
Mange hilsner
Anders