Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi stiller op med hende her

Side 5 ud af 6 (57 indlæg)
Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

korrekt sådan er det jeg har også lige afgivet en stemme igen , de burde skrive der kan afgives en stemme per dag når det er muligt , der må være ens  for alle , derved vis en har opdaget det før os har de et forspring på grund den viden , det kan derved være nummer 1 vinder grundet denne viden 

Ens for alle???... Skal vi kontakte konkurrenterne og sige de skal linke herind, for det skal jo være ens for alle :-s....

Stem du nu bare hver evige eneste dag ...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Neeeeej-da:

Mikael christiansen:

korrekt sådan er det jeg har også lige afgivet en stemme igen , de burde skrive der kan afgives en stemme per dag når det er muligt , der må være ens  for alle , derved vis en har opdaget det før os har de et forspring på grund den viden , det kan derved være nummer 1 vinder grundet denne viden 

Ens for alle???... Skal vi kontakte konkurrenterne og sige de skal linke herind, for det skal jo være ens for alle :-s....

Stem du nu bare hver evige eneste dag ...

De er andre er ikke her inden og de har sikkert deres netværk af personer der kan hjælpe dem og da vi jo er iværksættere hjælper man hinanden , altså hvert land har sit netværk de bruger og vi kan jo ikke bruge deres netværk 

vis fuldt ud ens alle , ja så bliver det kompliceret , derved vi også have de andres netværk og alle måske de midler de andre bruger på videre formidle budskabet , det kan jo ikke lade sig gør , skal han  jo også have deres facebook gruppe og alt andet , det kan jo heller ikke lade sig gøre

Det der kan gøres er at informer om hvad kan gøres  og der kan stemmes en gang om dagen , det er fakta og en information altså ikke noget med det netværk at gøre 

Derved det du siger er det er  2 forskellige ting 

1 er netværk

2 er informationer hvordan kan stemmes 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot arbejde Jesper. +1 stemme fra mig :-))

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der stemt Smile

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg gider ellers ALDRIG at stemme på sådan nogle "se hvor mange venner jeg har"-afstemninger.
Men Jesper - du er så ekstremt givende et væsen, at jeg har gjort en undtagelse. Selvfølgelig er jeres pige langt flottere end de andre pinlige forsøg på at lave noget pænt. ... eller næh... jeg kiggede faktisk ikke engang på de andre.

God vind

Hans

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Dronninglund / København / Lysekil (Sverige)
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser fantastisk ud, jeg er ret imponeret :-) Du har min stemme.

Send mig gerne et tilbud på print/materiale-delen, så vil jeg prøve at finde på nogle gode kreative ideer.

Held og lykke!

Jens

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Har stemt...

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Har også stemt et par gange..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

  Endnu en gang mange tak for Jeres stemmer og positive kommentarer Geeked.

Jeg tror dog ikke på at vi kommer op og ligge som nummer et hvad angår antallet af stemmer. For på trods af Jer og alle de andre vi har spurgt, så ligger vi nu som nummer 3 med 205 stemmer imod nummer 1 med knap 400 stemmer. Men som jeg også skrev tidligere, så er det ikke antallet af stemmer som er altafgørende.
Jeg tror ikke på at vi kan nå at indhente dem, set i lyset af at dem som ligger nummer 1 hvergang der er nogen som er kommet tæt på deres placering, har skaffet en 25-50 ekstra stemmer tværs over en nat. Men jeg håber at vi har fået gjort nok indtryk til at komme i juryens betragtning.

/Jesper

 

Side 5 ud af 6 (57 indlæg)