Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kvittering på computer.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Sep 11
Indlæg ialt: 95
Fra  N.B. Data Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino folk.

Jeg vil gerne spørge om der er nogen der har gode råd om hvordan jeg formulere mig på papir til en der har købt en brugt computer af mig, han vil gerne havde papir på den ikke er stjålet.

Har self ikke selv kvittering på den da jeg har fået den i gave engang for ca 3 år siden.

Håber på mange gode svar.

Mvh

Michael Madsen

N.B Data

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 20:18

Michael Madsen:

Jeg vil gerne spørge om der er nogen der har gode råd om hvordan jeg formulere mig på papir til en der har købt en brugt computer af mig, han vil gerne havde papir på den ikke er stjålet.

Har self ikke selv kvittering på den da jeg har fået den i gave engang for ca 3 år siden.

Hej Michael,

Jeg vil mene at du bare skal lave en kvittering/faktura til ham, så har han jo styr på at han har købt, og betalt, den helt efter reglerne.

Det giver ikke rigtigt mening at lave en kvittering hvor du skriver "jeg har ikke stjålet den" på :-)

Stor hilsen
/Brian 

Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Sep 11
Fra  N.B. Data Skrevet kl. 21:27

Brian Reinhold Jensen:

Hej Michael,

Jeg vil mene at du bare skal lave en kvittering/faktura til ham, så har han jo styr på at han har købt, og betalt, den helt efter reglerne.

Det giver ikke rigtigt mening at lave en kvittering hvor du skriver "jeg har ikke stjålet den" på :-)

Stor hilsen
/Brian 

hej Brian.

tak for svaret , men glemte lige at skrive at denne handel intet har at gøre med mit firma , men kun som privat person . altså fra privat til privat :)

Mvh

Michael Madsen

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 21:35

Michael Madsen:
tak for svaret , men glemte lige at skrive at denne handel intet har at gøre med mit firma , men kun som privat person . altså fra privat til privat :)

Hej Michael,

Du kan sagtens lave en kvittering som privat.

Du kan evt. tage udgangspunkt i denne formular:
http://www.politi.dk/NR/rdonlyres/58E5DBC4-AE21-4764-B456-DA58354DA4CE/0/P533_0606.pdf

Det er godt nok vedr. salg af knallert, men den kan sagtens rettes til.

Stor hilsen
/Brian 

Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Sep 11
Fra  N.B. Data Skrevet kl. 21:53
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)