Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Amino bare "himlen" for os alle eller?

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Jeg lagde et indlæg om et firma der snyder små erhversdrivende, jeg ville advare mod at arbejde for dette firma, men det sletter man fordi det er negativt?

At drive virksomhed er ikke altid positivt, for pokker, det ved sgu da alle der prøver! Hvorfor må vi ikke advare hinanden om hvem der snyder, sådan at andre ikke havner i deres klør?

Jeg har så været negativ, ok, men jeg har også mistet penge på en kunde der i forvejen har snydt andre som de tilbød opgaver, men det er altså ok, det må vi ikke skrive om da det er negativt?

Jeg gider ikke blive snydt af firmaer i dette Danske land, så jeg vil selv tage ansvar og finde ud af hvem der lever på løgne og snyder andre. Skriv til mig på support@pc-panik.dk og jeg sætter dig på listen til at modtage oplysninger om dårlige betalere og firmaer der udnytter ny startede firmaer tiol at profilere sig, dette kan Amino altså ikke bidrage til og det selv om det er meget oppe i tiden, Synd Amino!! I magter intet ud over alt det rosenrøde!.

Kurt Løfquist

PC Panik.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Var et indlæg ik nok?

Har du hørt om injurier? Hvis du ik har en dom på, at vedkommende har snydt dig, så kaldes det en tvist... Og så kan man altså ik kalde andre for snydere. Sådan er lovgivningen, og den overholder Amino i modsætning til dig åbenbart, som er blevet tøsesur.

Iøvrigt ville det klæde dig, at læse betingelserne for brug af sitet, før du poster en million tøsesure indlæg. Så havde du kendt betingelserne, som sjovt nok er de samme, som dem alle andre større debatforums har! ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 17:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

5 stjerner.

Du har ret i det du siger, men der er ikke noget at gøre ved det, ang. det at give negativt feedback. Regler er regler.

Men godt initativ du har. :)

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 18:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kurt Løfquist:
Jeg lagde et indlæg om et firma der snyder små erhversdrivende, jeg ville advare mod at arbejde for dette firma, men det sletter man fordi det er negativt?

Hej Kurt,

Jeg har svaret dig i den anden tråd du har oprettet om emnet. Dit indlæg blev slettet, ikke fordi det var negativt, men fordi du lavede negativ omtale af en navngiven virksomhed, det er ikke tilladt ifølge Aminos retningslinier, hvilket du også blev informeret om i forbindelse med sletningen.

Stor hilsen
/Brian 

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 18:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Amino står for alt ansvar med hensyn til indhold på sitet. Både du og Amino står med lorten, hvis der skulle blive noget. Derfor er det i mod betingelserne, det ville du også havde vidst hvis du havde gidet at sætte dig lidt mere ind i det. Der har nemlig før være en tråd-kategori til lige præcis dette formål, jeg kan squ godt forstå Amino ikke gider at rode med sagsøgninger/advokatbreve flere gange om ugen.  

- Hold da kæft man du er da godt nok en klýnkerøv, det virker som om du er meget oprevet, bitter og trist over at de lukkede din besked ned fordi du har brudt Aminos regler. 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kurt nu latterliggøre du Amino, Amino er et seriøst debat forum hvor nogen af de største erhversdrivende personer sidder og debatter og skriver blogs, i stedet for at sidde her inde og være indebrændt så prøv at få dine penge tilbage eller kom dog over det.

Vi bliver alle snydt her og der, men det er da ingen grund til at bruge hele din aften på at sidde og skrive grimt om et firma.

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Trytheme:
Amino er et seriøst debat forum hvor nogen af de største erhversdrivende personer sidder og debatter og skriver blogs

Det mener du ikke vel? det kan jeg absolut ikke nikke genkendende til.

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 19:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det du gør er ulovligt - det er fjernet for at beskytte på dig og Amino.dk 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Savio:

Trytheme:
Amino er et seriøst debat forum hvor nogen af de største erhversdrivende personer sidder og debatter og skriver blogs

Det mener du ikke vel? det kan jeg absolut ikke nikke genkendende til.

Jo det mener jeg og fordi det er rigtigt, amino har nogle af danmarks største erhversdrivende ekspert bloggere.

 

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København S
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvikle fore du har læst, men jeg mener du er ude i hampen. Hvis ikke vi kan advare og hjælpe hinanden hvad er det så lige du mener med det du skriver?

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)