Jeg er med på den galej, der synes, at designet er pænt. En ting, jeg faldt over: I højre side er der et felt med "Hvis du bestiller nu sendes dine varer om..." DET ville jeg altså overveje at udelade på visse dage. Klokken er nu sytten-nul-dut en lørdag eftermiddag, mens jeg skriver dette, og hvis jeg bestiller nu, går der 47 timer, førend I gider lette rø... og sende mine varer! Det ville være endnu værre, hvis det var lørdag morgen - for ikke at tale om fredag aften sent, uha! Det er altså en (karl-)smart feature! |
@Poul Madsen: Ja det har du 100 % ret i. Det er en karl smart feature - og jeg har selv haft samme gruelige mistanke som dig. Eventuelt skulle jeg undersøge om det kunne programmeres således, at der efter klokken 14 fredag i stedet for en Counter, dukkede en boks op, hvor der stod noget i stil med: Vi sender 2 gange dagligt på alle hverdage! - eller noget i den stil.
@Kristoffer: 1 trins betaling er ikke tilladt i DK desværre. Kunden skal have mere tid til at tænke over sit køb. :-/ Ellers er det absolut også noget der hjælper på konverteringer.