Hej til alle Hvor finder man en der ved noget om at komme videre fra ide, til produktion og salg? Jeg har lavet en ting, som jeg syntes selv var lidt smart, da jeg entil flere gange fik knækkede negle af af åbne sodavandsdåser. Så efter 5 minutter i værkstedet, havde jeg løst mit problem. Og da jeg så sidder og læser texttv, er der sørme noget om at mange gigtplagede mennesker, er skuffede over at de ikke bare sådan lige kan nyde en dåse øl/vand. Og straks kigger jeg på min løsning, og hov! Nu sidder jeg så og tænker! Hvad gør jeg nu? Hvordan kommer jeg ikontakt til nogewn der kan lave denne "dims" Hvilket matriale skal den laves I, måske plast/træ/stål. Prisen SKAL være billig, ellers vil ingen købe Hvad med patent. Sælge ideen videre og så håbe man har fået nok for sin ide? Jeg kunne nok blive ved, men håber at der findes en der kan hjælpe. Ikke for min skyld, med for de stakkels mennesker der sidder der ude i landet / verden med svage finger og gerne vil have en dåse øl/vand Med venlig hilsen Allan Gudumlund |
Hvordan kommer jeg videre
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
|
Der er mange spørgsmål og jeg kan ikke lige svare på dem allesammen, men lidt har også ret. > Hvad med patent. Jo, du skal tage patent. > Hvordan kommer jeg ikontakt til nogewn der kan lave denne "dims" Der er hjælpemiddel centraler over hele landet. De ved også hvem der er inde på markedet og som evt. kunne være interesserede. Du kunne også tage kontakt til Sahva A/S som er Danmarks største firma som henvender sig til handicappede. |
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)