Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

wealthmanifesto

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 03:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hi Alle

så er der nogler værktøjer til dem, der skulle have lyst kan bruges af alle mlm er

http://www.wealthmanifesto101.com/P/karsten/

mvh Karsten

www.agel4you.dk

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 08:31
Hej Karsten,

Bruger du Wealthmanifesto.com websiten som leadgenerator til din Network Marketing forretning? - til Agel?
Jeg har lyttet til Rod Moore (er det ikke sådan han hedder..) som står bag Wealthmanifesto - og der er jo "intet nyt under solen"; han snakker hvorfor rige er rige - og hvordan du kan komme ud af rotteræset.

Hvad er dine erfaringer med systemet i forhold til at skabe nye partnere til din MLM forreting... siden er sat op til man lytter til de forskellige ting og efterfølgende tager fat i dig, for at høre om hvordan du er kommet ud af rotteræset.

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 11:21
hej Lasse

ja jeg bruger blandt mange Wealthmanifesto.com , youtube, myspace som leadgeneratorder med en godt resultat, da dem der henvender sig til mig har været igennem en række

forskelling web sider og fået en række mails, så hvis de kontakter mig, så vil de vide mere.

hvis de undervejs finder ud af at det ikke er noget for dem, så kan de afmelde sig.

jeg ved godt at der ikke er noget nyt under solen, men jeg kan godt lide at folk, selv har tid og lyst til at finde ud af om mlm er noget for dem.

og systemet kan vel bruges, om man sælger det ene eller andet.

med hensyn til leads så går det godt, TDC er sikkert super glade

mvh Karsten

www.agel4you.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)