Hej Lene.
Der findes flere gode udbydere på markedet.
LivePerson
ClickchatSold
InstantService
PhpLivesupport
Boldchat
Jeg har igennem nogle år studeret online kundeservice og primært de trends som i øjeblikket konstateres på det amerikanske
marked.
Ud fra dit indlæg bevæger din
e-butik fra at være tom og ubemandet til at blive en interaktiv forretning, hvor dialog med kunden er i højsædet. Det er også trenden i Amerika...og en udbytterig
trend.
Du skal dog være opmærksom på, at dialogen skal "sælges" til kunden specielt, når besøgstallet er lavt.
En måde at gøre det på kunne eksempelvis være, at tilbyde de besøgende at chatte med en "babystylist"
![]()
for at finde dette rette out-fit til sin yndling.
En anden kunne være at tilbyde live assistance til besøgende, som når hen til ordrebekræftelsen, men som så vælger at springe fra. Her kunne man så automatisk tilbyde en chat-invitation med et tilbud på gratis forsendelse.
Et andet problem bliver tilgængelighed.
Når du tilbyder en sådan service, må du også være tilgængelig.
Lidt reklame...
Vi er igang med at starte E-service Callcenter op, hvor vi netop hjælper virksomheder med at servicere deres kunder via chat, e-mail og VoIp.
Med dette koncept, vil man kunne købe sig til timebaseret kundeservice tilpasset virksomhedens behov og åbningstider.
Vi vil gerne have nogle referencer hurtigst muligt, så priser kan vi sagtens tale om.
![]()
Jeg håber, at det gav dig lidt inspiration