Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om vores landing page for vores nye startup der snart åbner?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 84
Fra  Copenhagen Code Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er et lille startup på 3 mand. Vi launcher snart et produkt til alle website-ejere.

Hvad synes I om vores landing pagehttp://muscula.com?

(Inden der er nogen der kritiserer at det ligger i en IFrame - vi arbejder på det, det er en DNS opsætning der ikke er slået igennem, det rigtige site ligger på http://promo.muscula.com)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:59

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 22. Sep 09
Fra  Copenhagen Code Skrevet kl. 10:52

Hej Mikael

Tak for dit spørgsmål :-)

Nej det er ikke det samme. http://validator.w3.org/ checker siden med en såkaldt "statiske" analyse. Jeg kan også anbefale http://www.jshint.com/ der kan checke din javascript kode med en grundig statisk analyse.

Disse statiske værktøjer garanterer dog på ingen som helst måde, at der ikke er fejl i din kode når den rent faktisk kører, såkaldte dynamiske fejl eller runtime fejl. Den eneste måde du kan checke for det er ved at køre din kode. Hvis jeg skal blive rigtig teknisk kan jeg sige at det er bevist matematisk/datalogisk, at du bliver nød til at køre koden.

Dvs. hvis du vil være 100% sikker på at du ikke har JavaScript fejl, skal du køre alt di JavaScript kode på alle de tænkelige måder den kan køres, dvs. Med forskellige varer i indkøbskurven, fra alle steder den kan blive kaldt og det skal du gøre på ALLE platforme den kan blive kørt på. Dvs. IE, Firefox, Chrome, Safari, Opera, Crazybrowser osv osv i alle deres versioner og det skal du gøre på alle OS'es Dvs Windows XP, Vista, Win7, Linux, OSX, Android, iPad, iPhone osv i alle deres versioner.

I praksis er det altså umuligt at teste JavaScript så man er 100% sikker på, at der ikke er fejl idet - spørg enhver programmør om de vil vædde 5.000 kroner med dig om at der er absolut INGEN fejl i deres kode - det er der ingen der vil. Statistisk kan man se, at der er mellem 0,5 og 50 fejl pr 1.000 kodilinjer i alt kode i hele verden (Bortset fra koden til NASAS rumfærge)

Problemet for en shopejere er at det væddemål på 5.000 kroner laver shopejeren allerede og han/hun ved ikke engang når han/hun taber.

Med muscula får du at vide at du taber, og du får muligheden for at gøre noget ved det.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:36

Der skal nok en længere forklaring på forsiden og undersider videre der forklare om jeres service lige nu er jeg ikke hel sikker på hvad i tilbyder ved at læse siden , dog meget bedre forstår jeg jeres ydelse , efter at have læst dit indlæg , dog kunne man jo altid være lidt bedre beskrevet end dette her indlæg du har lavet her ovenover , men lav det på hjemmeside hvor du forklare om din service

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 22. Sep 09
Fra  Copenhagen Code Skrevet kl. 13:05

Hej Mikael

Tak for din feedback. Vi er i gang med arbejdet med at forklare og bygge en egentlig hjemmeside op. Og du har helt ret. En af vores allerstørste udfordringer at forklare folk hvad det her går ud på og hvorfor det er vigtigt. Vores udfordring er, at det er forholdsvist teknisk og lidt nørdet.

Vores erfaring er at mange udviklere forstår det med det samme. Men vi vil jo også gerne have selve shopejeren med på vognen, så han/hun kræver af sin udvikler at der benyttes muscula på hans/hendes shop :-)

Det vi prøver på på det website vi udvikler, er at forklare det så alle kan forstå det. Den historie med væddemålet på 5.000,- er et af vores forsøg på at forklare tingene.

Hvis du har spørgsmål så fyr dem endelig af. Jeg vil meget gerne svare.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)