Hejsa alle I kære aminoer! :-)
(Jeg har oprettet et helt nyt indlæg, fordi mit forrige blev slettet pga. jeg ikke var amino plus bruger, men det er jeg nu)
Som I nok kan se på overskriften, så sælger jeg en af mine affiliate hjemmesider - www.stylehair.dk Det gør jeg af den grund, at jeg lige nu vil fokusere 100% på min uddannelse, så jeg har derfor valgt at sælge de fleste af mine affiliate sider, og på længere sigt måske starte en webshop!... EFTER jeg har færdiggjort min uddannelse. Nå, nok om det.
Siden har været mig trofast og solid! Har haft den i ca. 1½ år, og den har været fantastisk! Den har tjent omkring de 13.000 kr. (efter skat) i den tid jeg har haft siden. Normalt plejer jeg at opbygge sider, og derefter så at sælge dem igen. Men med Stylehair, har jeg altid haft ved min side, til at betale udgifter, osv. til mine andre projekter. Jeg besluttede mig for at ville sælge Stylehair omkring maj måned, så derfor valgte jeg at sætte noget statistik på, og så give den gas fra juni til juli med en masse SEO, osv. Derefter lukkede jeg siden igen, men nu har jeg dog et billede af statistikken fra juni til juli 2011, som jeg vil vise til de interesserede.
Set 1520 gange, indtjent 447,69 kr. På bare 1 måned!.. Men det er dog først nu 2-3 måneder senere, jeg har fået mig taget sammen til at sætte stylehair klar til salg, og derfor også slettet de lidt over 100 varer, som jeg havde inde! Det skal lige siges at stylehair er en lidt speciel side, fordi den har INGEN omkostninger, men til gengæld kan du kun gå ind på siden gennem wordpress, og så er den på et fast webhotel. Men det har jeg for det meste kun set som en fordel, fordi at wordpress er mit foretrukne værktøj.
Prisen har jeg først tænk på at udregne sådan her: 13000/2=6500, men så fordi at du IKKE får alle varerne og teksterne med i købet, som jeg har lavet. Cutter jeg 3000 fra, så bliver det 3500. Så prisen vil jeg umiddelbart sætte til 3.500 kr. MEN jeg er selvfølgelig villig til at forhandle meget med prisen. Da jeg ikke har så meget forstand på sådan noget ;-) Du får desuden også en masse tips og råd med i prisen, til at få siden set, og ikke mindst skabe indtjening! Desuden kan jeg nok også lave nogle nye varer for dig og sætte ind, for lidt ekstra, det kan vi altid finde ud af.
Så, værsgo og byd ind! ;-)