Hej Amino'er Jeg er ny på Amino, men har været interesseret i Online Marketing i så lang tid som jeg nu kan huske. Jeg har styr på lidt SEO; det basale med nøgleord, backlinking (via dictionaries) og meta tags. Men jeg vil gerne skifte webhost / web editor, da Blogger er meget begrænset mht. muligheder, SEO og sådan. Kan I anbefale nogle gode webhosts / web editors? Jeg har kigget på SurfTown, hvor de tilbyder en web editor som er installeret, så man kan gå igang med hjemmesiden med det samme. Men jeg ved ikke rigtig og man kan redigere i selve kodningen, så man kan SEO hjemmesiden - nogle der har erfaring med det? Lige nu betaler jeg 3 .com domæner for omkring 60 DKK årligt pr domæne, men med mit affiliate vil jeg gerne satse på det småtte og tage Danmark som min målgruppe. Tak på forhånd! :)
|
Jeg kan klart anbefalde dig at anvende Wordpress. Wordpress er et CMS, og er rigtigt godt til SEO i min mening. Der findes en del plugins man kan avende til SEO osv. Der kan du ændre i koden som du vil.
At lave designs i wordpress kan dog være lidt tricky hvis du ikke har erfaring med at lave designs i HTML/CSS før, men der findes en masse themes (også gratis) som du kan anvende hvis du ikke skulle have denne erfaring. Men Det er i hvert fald ikke en "drag n drog" web editor :)