Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af webhost / web editor .. er i tvivl!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er ny på Amino, men har været interesseret i Online Marketing i så lang tid som jeg nu kan huske.
Jeg er 17 år og har rodet med hjemmesider, html, css og sådan, men lige nu bruger jeg Blogger som alternativ til mine hjemmesider.
Jeg bruger Blogger fordi jeg netop ikke selv kan kode en hel hjemmeside fra bunden. Jeg er dog god til at redigere i kodningen, men at skabe den selv, så bliver jeg tabt.

Lige nu tjener jeg penge på CPA via ShareCash, men da jeg har hørt der er mere spænding og flere penge i at være "selvstændig", så vil jeg prøve at kaste mig ud i det.
Med "selvstændig" mener jeg affiliate marketing

Jeg har styr på lidt SEO; det basale med nøgleord, backlinking (via dictionaries) og meta tags.

Men jeg vil gerne skifte webhost / web editor, da Blogger er meget begrænset mht. muligheder, SEO og sådan. 

Kan I anbefale nogle gode webhosts / web editors?
Og nogle gode og konkrete tips til SEO?

Jeg har kigget på SurfTown, hvor de tilbyder en web editor som er installeret, så man kan gå igang med hjemmesiden med det samme. Men jeg ved ikke rigtig og man kan redigere i selve kodningen, så man kan SEO hjemmesiden - nogle der har erfaring med det?

Lige nu betaler jeg 3 .com domæner for omkring 60 DKK årligt pr domæne, men med mit affiliate vil jeg gerne satse på det småtte og tage Danmark som min målgruppe.
Jeg er villig til at betale for webhosting og domæner - bare jeg får en god webhosts som måske tilbyder web editors, men hvor man også kan SEO hjemmesiden.

Bare kom med ALT det I har på hjertet! Jeg tager mig god tid til at læse det hele igennem, så jeres bidrag vil ikke være spildt!

Tak på forhånd! :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:22

Jeg kan klart anbefalde dig at anvende Wordpress. Wordpress er et CMS, og er rigtigt godt til SEO i min mening. Der findes en del plugins man kan avende til SEO osv. Der kan du ændre i koden som du vil.

At lave designs i wordpress kan dog være lidt tricky hvis du ikke har erfaring med at lave designs i HTML/CSS før, men der findes en masse themes (også gratis) som du kan anvende hvis du ikke skulle have denne erfaring. Men Det er i hvert fald ikke en "drag n drog" web editor :)

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 17:26

Hej Kevin.

Du bør vælge WordPress som CMS.

One.com er min personlige favorit til hosting. Jeg har også gode erfaringer med MaxiWeb.dk. Andre har gode erfaringer med Gigahost.dk, UnoEuro.com, Meebox.dk mm..

Mvh Troels.

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Skrevet kl. 17:31

Jacob Hansen:
Jeg kan klart anbefalde dig at anvende Wordpress. Wordpress er et CMS, og er rigtigt godt til SEO i min mening. Der findes en del plugins man kan avende til SEO osv. Der kan du ændre i koden som du vil.

Jeg kender faktisk godt Wordpress og har tit overvejet at bruge det, da de tilbyder en del plugins og lignende. Men snakker du om .com versionen, hvor man redigere via deres web editor, eller snakker du om .org versionen, hvor man selv uploader Wordpress til éns egen FTP server?

Desuden så tilbyder .com versionen ikke lige så meget som .org versionen, men jeg har haft en del bøvl med .org versionen og synes den er lidt træls...

Hjælp, tak? :D 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:50

Snakkede om original versionen som man selv har fuld kontrol over. De fleste webhosts nu til dags tilbyder automatisk installation så du ikke selv skal uploade det til din FTP server osv. 

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Skrevet kl. 18:03

Jeg har kigget på SurfTown.dk som ligenu har tilbud på deres Advanced pakke.

Den ser ud til at tilbyde mange funktioner osv...

Men er der nogen der har erfaring med Surftown og måske ved om det kører over FTP det med hjemmeside og alt det gøgl?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:23

Kevin Ørskov:

Jeg har kigget på SurfTown.dk som ligenu har tilbud på deres Advanced pakke.

Den ser ud til at tilbyde mange funktioner osv...

Men er der nogen der har erfaring med Surftown og måske ved om det kører over FTP det med hjemmeside og alt det gøgl?

Vil skynde mig at anbefale dig www.meebox.dk  - det har jeg i hvert fald bedre erfaringer med. Og de har også det hele. 1-click, FTP (endda flere konties hvis ønskes), osv...

Brian

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Skrevet kl. 18:50

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
Vil skynde mig at anbefale dig www.meebox.dk  - det har jeg i hvert fald bedre erfaringer med. Og de har også det hele. 1-click, FTP (endda flere konties hvis ønskes), osv...

Tak for din henvendelse!

Men jeg har også kigget på 000webhost som tilbyder gratis service, af en kvalitet som er lige så stor som dem man plejer at betale for.

Nogle som kan argumentere for hvorfor en betalt service er bedre en 000webhost's service?
I kunne evt. tjekke service her: http://www.000webhost.com/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:00

Kevin Ørskov:
Nogle som kan argumentere for hvorfor en betalt service er bedre en 000webhost's service?
I kunne evt. tjekke service her: http://www.000webhost.com/ 

9,95 pr. måned INKL. MOMS (hos www.meebox.dk) betragter jeg faktisk også så godt som gratis. Håber Ikke det er din intention at bruge en masse(s) tid på, at spare under kr. 100,- om året?!!!

Men bortset fra det er der flere fordele, der peger til Meebox´s side (hvis vi lige skal bruge dem som eks.:

* cPanel
* Servere liggende i nærområde
* 1-click
* flere FTP-accounts
* smtp
* Dansk support - oven i købet forholdsvist hurtigt og rigtig høfligt...

Kiggede bare sporadisk på dit link, og der kan sikkert findes flere fordele, men synes allerede de ovenstående er nærmest foræring ift. den latterlige prisforskel vi snakker om...

Brian

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:00

Kundeservice er en meget vigtigt ting med webhosting. De skal helst kunne hjælpe dig hurtigt hvis du skulle have nogle problemmer, og hvis der server går ned så skal den hurtigt komme op igen. Dette er often forskellen på sådan en gratis service og betalt. Også er gratis servere som regel meget overloadet så din side i peak hours ofte loader langsomt.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)