9,95 pr. måned INKL. MOMS (hos www.meebox.dk) betragter jeg faktisk også så godt som gratis. Håber Ikke det er din intention at bruge en masse(s) tid på, at spare under kr. 100,- om året?!!!
Nej nej, jeg ofrer gerne de penge der skal til. Jeg kunne bare ikke lige se forskellen, da jeg ikke er vant til disse services, da jeg førhen kun brugte Blogger.
cPanel er det kontrol panel du kan bruge til at administere hele din hosting. e-mails, FTP accounts, 1-klik installeren, og meget mere. Du kan finde en demo her http://x3demob.cpx3demo.com:2082/login/?user=x3demob&pass=x3demob
1-klik installer gør at du kan installere software som Wordpress, Joomla, phpBB med 1 klik uden at skulle sætte databaser op, uploade til FTP osv.
Kundeservice er en meget vigtigt ting med webhosting. De skal helst kunne hjælpe dig hurtigt hvis du skulle have nogle problemmer, og hvis der server går ned så skal den hurtigt komme op igen. Dette er often forskellen på sådan en gratis service og betalt. Også er gratis servere som regel meget overloadet så din side i peak hours ofte loader langsomt.
Nemlig!
Og i den forbindelse synes jeg jo som før nævnt at en 10´er om måneden ( oven i købet inkl. moms) jo er latterligt billigt for at kunne starte med at rode i en blog/hjemmeside, især da ikke mindst i forhold den tid man vel forventer at skulle bruge på en side.
cPanel er det kontrol panel du kan bruge til at administere hele din hosting. e-mails, FTP accounts, 1-klik installeren, og meget mere. Du kan finde en demo her http://x3demob.cpx3demo.com:2082/login/?user=x3demob&pass=x3demob
1-klik installer gør at du kan installere software som Wordpress, Joomla, phpBB med 1 klik uden at skulle sætte databaser op, uploade til FTP osv.
Lyder lækkert!
Har også lige snakket med deres support. De er virkelig flinke og hurtige på tasterne, så regner med at leje et webhotel hos dem her snart :)
Har også lige snakket med deres support. De er virkelig flinke og hurtige på tasterne, så regner med at leje et webhotel hos dem her snart :)
Er nok også en rigtig god løsning for dig. Men ellers kunne du da også prøve Jacob , der svarede dig her i tråden. Kan se på hans signatur at også han driver hosting - ros til ham for ikke at blive fristet til at nævne det i indlæggene.