Hej Claus
Jeg synes det er en rigtig flot side, du har lavet!
Designet er flot og simpelt og ser ud til at passe godt til stilen på tøjet også. Navigationen er også god - sitet er ikke så stort, så man farer ikke så nemt vild 
Jeg undrer mig dog lidt over, at der er nogle af menupunkterne som går igen i både toppen og bunden - f.eks. "Kontakt", "Kundeservice" og "Betingelser".
Generelt har du ikke så meget tekst på sitet, og det giver jo meget god mening, når det er en webshop. Men under betingelser er der meget tekst, og det er lidt svært at læse, idet sitet er ret bredt. Det går dog nok alligevel, når det er det eneste sted, men du kunne måske overveje at gøre sitet lidt smallere.
Under kundeservice er det svært at se mail-adressen, lysegrå skrift på lysegrå baggrund er ikke så godt 
Det generer lidt mine øjne, at billederne (som i øvrigt er rigtig lækre) på forsiden bliver ved med at køre. Måske de kunne køre én gang og så stoppe ved det første billede. Det kunne også være godt, hvis du kunne få dem til at loop'e. Når man trykker på pilene og kommer til det sidste billede og trykker igen, så bladrer den hurtigt tilbage til første billeder. Det forvirrer lidt.
Jeg ville også give shop-knappen en mere fremtrædende plads og ikke yderst til højre.
Nu er jeg ikke ekspert i herreskjorter, men er der ikke byttet rundt på Dobbelt Manchet og Fittet Body? Det ser i hvert fald sådan ud, når man kigger på billederne...
Håber du kan bruge min feedback, held og lykke med sitet 
Mvh,