Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

URL med Ø

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael S. Nielsen:

Gita,

Faktisk ikke. Tænkte mere at linke fra forsiden af absalon-esbjerg.dk  til noget i stil med

esbjerg-frisør.dk/en-eller-anden-underside.html

Det kan faktisk også betale sig at gøre, dog kan det bedst betale sig hvis der allerede er opbygget noget værdi på domænet du redirecter fra. Så du kan overføre den værdi til undersiden. Det har jeg fx gjort med min flash underside, og det gjorde at den skød i vejret ret hurtigt.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 20:27

følger lige

jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 20:30

Frank Hellerup Madsen:
Det er ikke nødvendigvis et problem, hvis man selv står for massiv linkbuilding i et konkurrencepræget marked

Helt enig med Frank her, det er altså ikke så nemt, nu er mine vigtige søgeord jo tømrer og tømrermester, men disse domæner er faktisk ikke værd at optimere på, da det er ret besværligt i forhold til at bruge oe frem for ø i domænet, har selv brugt over dobbelt så meget krudt på at få tømrermester-rk.dk til at rangere godt på tømrermester, i forhold til samme søgeord på anden hjemmeside, netop fordi jeg rigtigt mange steder ikke kan linke direkte med ø i domænet, og må bruge http://www.xn--tmrermester-rk-qqb.dk i stedet for, og det er klart en ulempe ved deeplinks, da jeg så ikke kan copy/paste linket direkte  fra browseren, da den jo omskriver xn--tmrermester-qqb til tømrermester.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 98
Fra  Absalon Skrevet kl. 20:39

KTJ-Media.dk:
Det kan faktisk også betale sig at gøre, dog kan det bedst betale sig hvis der allerede er opbygget noget værdi på domænet du redirecter fra. Så du kan overføre den værdi til undersiden. Det har jeg fx gjort med min flash underside, og det gjorde at den skød i vejret ret hurtigt.

Tak Kim!

Jeg vil dog gøre det en smule omvendt og linke fra en underside på esbjerg-frisør.dk til forsiden på absalon-esbjerg.dk - det er trods alt den, jeg vil have til at ranke højt på 'frisør esbjerg'

Så skal jeg bare have fundet lidt juice til esbjerg-frisør.dk et sted.  ;-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:41

jeg ser også en fordel i at bruge andre udtryk end æ ø å , jeg mener den bedste energi bruges på at lave en god titlen på siden en god grund tekst og god interne opbygning til den side med det søgeord man ønsker at optimere mod , jeg selv gode resultater med nøgenmodel , hvor der er lavet en god tekst om emmet, lav en lang god tekst om  emmet på siden det giver langt mere 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:53

Michael S. Nielsen:

KTJ-Media.dk:

Tak Kim!

Jeg vil dog gøre det en smule omvendt og linke fra en underside på esbjerg-frisør.dk til forsiden på absalon-esbjerg.dk - det er trods alt den, jeg vil have til at ranke højt på 'frisør esbjerg'

Så skal jeg bare have fundet lidt juice til esbjerg-frisør.dk et sted.  ;-)

Ahh, du snakker slet ikke redirect :) du snakker bare ren og skær link fra den ene side til den anden. det er da godt vi kan misforstå hinanden lidt :)

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)