For at specificere lidt bedre. Jeg ved at min profil kan ses uden man logger ind. Det er ikke tilfældet for alle. Det er så ikke mig, der vil have ændret mine settings, men en med lige så dårligt syn som mig.
Jeg ved at min profil kan ses uden man logger ind. Det er ikke tilfældet for alle.
Jeg har også lagt mærke til, at man kan se profiler for nogle, men ikke alle, med mindre man logger ind. Jeg ved heller ikke, hvor det indstilles. Kan det have noget at gøre med, om man er plus eller ikke?
Alternativt kan du tømme alle oplysninger under den sektion, hvor der står oplysninger (kan ses af alle) og tryk Gem og se, om Amino køber det.
Poul, du er da velkommen til at hjælpe hvis du har tips :-) Jeg har tjekket ved andre profiler. Der er det forskelligt om deres profiler er tilgængelige selvom der er Plus eller ej.
Som udgangspunkt var alle profiler åbne og sådan så vi det helst. Men da mange oprettede en profil og kun brugte den til spam, så lukkede vi de nye profiler og åbner dem når folk bliver Plus eller er på Amino x antal dage, skrevet x antal indlæg m.m.