Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminoer deltager i Go'morgen Danmark/Go'aften Danmark TV 2.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Der bliver snakket utroligt meget uddannelse især fra de radikales side. Det kunne være godt at høre, hvilke ambitioner de har for de unge iværksættere eksempelvis på uddannelsesområdet.

/ Emil

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 10:45

Hej Ib

Jeg syntes ikke vores nye erhvervs"medister" gav et brugbart svar på dine spørgsmål.

Hvad er meningen med at de bliver grønt fra nytår? Er det grøn enerig de vil satse på, eller?

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:59

Kære Aminoer !

Tak for jeres bidrag.

@ Hr. Buch ! TV2 henvendte sig til mig da de havde læst nogle indlæg jeg havde diverse steder på nettet. Og i den forbindelse spurgte de om jeg havde lyst til at deltage. Og ja håndværkerfradrg nedlægges fra 1. januar 2012 og erstattes med et "grønt" energi.

Som I sikkert ved har man meget begrænset tid derinde. Og dem som skal svare er meget skolede og indstuderet  -  alene spørgsmålene kender de næste i forvejen.

Generelt må man sige at der denne gang er særdeles underrepræsentation af erhvervsfolk. Jeg tror der nu kun er - en konsertativ Mike Legarth, der ved siden af driver et inkassofirma.

I mine øjne er det helt forkert at man kan går ind og studerer til potitiker som levebrød resten af liver, uden at kende arbejdsmarkedsmarkeds besværligheder.

I dag er folketingspolitikerne student – cand.scient. pol.  – cand polit m.m.

Denne kombination giver dem en masse muligheder når snakketøjet skal bruges og anvendes.

Men praktisk erfaring med f.eks. de problemstillinger vi har som selvstændige, og skal tage stilling til og er ansvarlige for. Lige fra økonomi – IT – jura – indkøb – salg – produktion og MEGET MERE. Dette har de ikke en eneste erfaring med.

Det ville være dejligt med nogle flere praktiker derinde. Hvad siger I selv.

I det hele taget hvorfor skal det være et heldagsjob og være politiker ? Kunne dette ikke klares på deltid ?

Embedsmændene klarer alligevel det administrative.

Hvis nogle af jer vil se min ydmyge præstation, kan dette ses i nedenstående link.  

http://go.tv2.dk/morgentv/id-44345996.html

http://go.tv2.dk/morgentv/id-44345998.html

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 01:45

Hej tak for dit svar Ib

Ja jeg har godt hørt noget om de vil kende spørgsmålne på forhånd og at de af og til nægter at svare på visse spørgsmål.

Jeg personligt syntes ikke hun svarede dig ret godt, og i det hele taget fik jeg indtryk hun bare snakkede folk efter munden, uden helt konkrete løfter, ud over de vil rette op på børnepengene, dette betyder jo at en børnefamilie vil får lidt mere at gøre godt med, som nok vil kommme dig til gavn på et eller andet tidspunkt, jeg ser klare fordele for mit kommende projekt at børnefamilier får lidt ekstra til rådighed.

Det er jo ret typisk erfarende politikker at sige en masse uden at svare på noget som helst, desværre.

Ja der mangler klart folk der har drevet eller driver egen forretning eller virksomhed. De der "bogorme" har en masse teoretisk viden, men den praktiske del er en stor mangelvare, modsat vil vi jo gerne have folk der ved hvad de gør rent teroetisk, så det er jo et lidt blandet billede der giver de bedste politikker.

Som en ven skrev på min FaceBook væg en dag, luk folketinget et år, vi kan jo nok godt klare os med de love og regler der findes i dag, og mens der er lukket så kan de / vi spare omkring 800.000.000 kroner på deres lønninger og driften af tinget.

Det er da en besparelse der er værd at overveje at tage seriøst ha ha

At være politikker er da kun et deltidsarbejde, da de har fri det halve af året Wink

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 13:11

Hvad mener du med hændværker faget bliver nedlagt?

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:32

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 13:34

Anders tror du kommer bare lidt forsent :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)