Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lejlighedstilladelse ..?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Her den anden dag, skulle jeg rådgive en af mine kunder mht. en fest denne skulle holde. Der skulle serveres alkohol (mod betaling), og jeg rådede ham derfor til at søge en lejlighedstilladelse. Til min store overraskelse fik han dog et afslag - fra bevillingskontoret fortalte de, at kun RESTAURATØRERE kunne søge en sådan tilladelse.

Men, men.. kan det være rigtig? Jeg har tidligere aldrig været ude for, at en af mine kunder har fået afslag, når de har søgt om lejlighedstilladelse.

Hvis ja - hvad gør jeg så nu?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 19:09

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 19:40
Dato: 13-04-2007 19:09:03
Forfatter: Anders Christensen
Opfylder han alle kravene her : http://www.politi.dk/da/borgerservice/tilladelser/lejlighedstilladelse/ ?

Han må da have fået en eller anden mere uddybende begrundelse for hvorfor han ikke kan få sådan en?

Det svar han fik var, at kun restauratørere kunne få en lejlighedstilladelse. Kunden opfylder kravene (er over 25) og får IKKE finansieret drikkevarene der sælges. Ydermere overgår kundens omsætningen IKKE 50.000 kr. Alt i alt er jeg noget forvirret idet at jeg tidligere godt har kunne få tilladelsen (dvs. mine kunder har). Hvad pokker skal en restauratør overhovedet bruge en lejlighedstilladelse til? En restauratør har vel en restaurant og en alkoholbevilling, og har som sådan slet ikke brug for en lejlighedstilladelse..
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)