Vil du gerne have muligheden for at vinde økologiske og naturlige produkter hver måned, kan du hos Clara's Helse tilmelde dig deres nyhedsbrev og være med i lodtrækningen hver måned. Det eneste krav er at du er modtager af nyhedsbrevet. Der er præmier for enhver smag, og alle køn, så hvad enten du er ung gammel, mand kvinde, barn eller baby, så har du nu muligheden for at deltage Gratis i konkurrencen.
Hver måneds vinder bliver udråbt i månedens nyhedsbrev.
Ja det er jo ikke en SEO eller webdesign konkurrence, som der jo er mange af her på amino. Men man kan derimod vinde wellness, kropspleje og helseprodukter fra mange forskellige mærker.
Og den er gratis at deltage i, og man har muligheden for at vinde op til 12 gange på et år. Du får selvfølgelig ikke en neglelak eller sådan noget hvis du er mand, og omvendt får du heller ikke som kvinde, barbersprit :)
Ja det er jo ikke en SEO eller webdesign konkurrence, som der jo er mange af her på amino. Men man kan derimod vinde wellness, kropspleje og helseprodukter fra mange forskellige mærker.
Og den er gratis at deltage i, og man har muligheden for at vinde op til 12 gange på et år. Du får selvfølgelig ikke en neglelak eller sådan noget hvis du er mand, og omvendt får du heller ikke som kvinde, barbersprit :)
Flere tilmeldinger er jo altid godt for noget, så kom glad og deltag i den gratis konkurrence, og få muligheden for at vinde gode og sunde præmier
Når ingen andre reagerer, så må jeg jo hellere... Er det din egen shop? Dejligt at se en shop der fokuserer på økologiske og bæredygtige produkter. Også selvom de fx. ikke har BioD i sortimentet under rengøringsmidler;)
Det ved jeg du gør.. det er kun 2 -3 andre i DK jeg heller ikke vil være konkurrenter med i Google end dig. Tillykke til Clara med at få dig på holdet. Jeg håber hun vil gå hele vejen
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Det ved jeg du gør.. det er kun 2 -3 andre i DK jeg heller ikke vil være konkurrenter med i Google end dig. Tillykke til Clara med at få dig på holdet. Jeg håber hun vil gå hele vejen
Nej man kan lige så godt samarbejde, i stedet for at blive konkurrenter