Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kina ekspert søger dansk partner

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Mit navn er Wenyan, og jeg kommer fra Kina. Jeg er uddannet maskiningeniør og har arbejdet 3 år som produktionsplanlægger for Foxconn -en af de største virksomheder i Kina som i dag blandt andet fremstiller Iphone og Mac. De sidste mange måneder har jeg arbejdet med at opstarte mit konsulent firma som hjælper danske virksomheder med at samarbejde med kinesiske virksomheder og finder de rigtige kinesiske samarbejdspartnere til danske virksomheder. 

Jeg er typen, som er super god til at få nye ideer, i hverfald når det handler om business mellem Danmark og Kina. Men jeg mangler en der kender det danske marked som kan samarbejde med mig og gøre alle mine ideer til virkelighed.

Derfor vil jeg gerne søge en kvalificeret forretningspartner som kan træde til omgående.

Er du dansker med en stor passion for Kina samt en stor interesse for Kinas enorme potentiale?

Har du et stærkt forretningsnetværk i Danmark og tror at du kan være med til at hjælpe danske virksomheder til at få succes på det kinesiske marked?

Har du en solid baggrund (mht arbejdserfaring) og en drøm om at blive din egen chef ? Har du de egenskaber der skal til for at blive det?

Kina er på vej til at blive den største økonomi i verden, og der er flere og flere danske virksomheder som gerne vil komme ind på det kinesiske marked. CONNECT China - vil du være med?  Svaret er dit! 

Jeg ser frem til at høre fra dig - min fremtidige forretningspartner!

De bedste hilsner

Fra København
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

TAK for alle henvendelser, og jeg vil gerne tilføje at jeg søger en partner som bor i Københavns område, da jeg selv bor i København.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)