Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Artikeldatabaser er det helt dødt ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg vil høre om det er dumt/spild af tid og oprette en artikeldatabase eller der stadig er behov for dette ?

Det er selvfølelig med henblik på at tjene lidt selv og hjælpe andre virksomheder med backlinks

Er det ikke spild af tid, skal det så være ren dansk side eller engelsk sprogede ? måske begge dele ?

Ser frem til at høre fra jer

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 16:46

Nej, det er ikke dødt... Jeg får både trafik og vil påstå at jeg også får link-power fra dem :) Men det er ikke alle der er lige gode... Gå som minimum efter dem der ikke har PR0...

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 16:53

Mikkel :

Hej aminoer

Jeg vil høre om det er dumt/spild af tid og oprette en artikeldatabase eller der stadig er behov for dette ?

Det er selvfølelig med henblik på at tjene lidt selv og hjælpe andre virksomheder med backlinks

Er det ikke spild af tid, skal det så være ren dansk side eller engelsk sprogede ? måske begge dele ?

Ser frem til at høre fra jer

Mikkel

Hvis dit mål ene og alene er at tjene penge, og hjælpe andre med at få backlinks. Så synes jeg det er en dum idé.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:53

Hej Tobias

Jeg tror du misforstår mig lidt :-)

Jeg leder ikke efter en artikeldatabase, jeg overvejer at oprette en som virksomheder kan skrive på :-)

Mikkel

Tilmeldt 16. Sep 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 16:53

Jeg ser dem ikke som døde, men som sagt før så er det vigtigt at Pr er høj, men mere vigtigt er om der er brugere på siden, da det er mere vigtigt at du får kunder gennem siden mener jeg.

Bliv forfatter og få søgemaskineoptimering gratis. http://www.amino.dk/members/Startmedos/default.aspx 

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 16:55

Jeg har et par artikler ude forskellige steder, og får både direkte besøgende + de ligger fint i søgningerne. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)